Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. har en nyoverhalt m20b25 motor, nye smidde stempler med org splitter nye råder...

Noen som har en formening om hvor mye trykk jeg kan kjøre på?

Noen som sa 1,5 og sa at org rådene faktisk var sterke.men vil forhøre meg litt først siden jeg ikke har snøring på detl.

Skrevet

1.5 høres nå i mine øre ut som å dra det helt ut...

vis du skal kjøre så mye så snakker vi vel 7-8 i komp å brembånds lamda, med et datasprut med et perfekt oppsett...

men 1 bar... kan du klare fint vis du får en bra chip med en bra a/f blanding...

Skrevet

okei, men jeg har bredbåndslambda, skikkelig tenningsanlegg og electromotive tech 3 datasprut..

Og det blir perfekt satt opp..

Var jo borti en bmw på bimmers her som lada 1,6 med orginal råder. den hadde skikkelig datasprut og diverse. den var bremsa til over 600 hk.

Skrevet

Har selv tenkt å lade med litt under 1 bar. Men har da ikke datasprut. Tenkte skaffe meg dette etterhvert som jeg får satt sammen motoren.

Jeg har da bytta ut M20B25 rådene med M50B25 råder siden M50 skal være kraftigere. Og bytta ut M20B25 stempla med M50B25 vanos stempel som jeg da har fått dreia ned i ventillommene (for turbokam).

I tillegg til dette har jeg MLS 1,7mm topp-pakning. Mener jeg skal havne på litt under 8 i komp om jeg er blitt informert rett.

Ser du selger ett datasprut, men tror nok jeg må vente til litt seinere før jeg handler inn, ellers klikker det for madammen:p

Men hvilken datasprut er bra? Er haltech noe å satse på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...