jensemann23 Posted August 4, 2008 Posted August 4, 2008 Har lyst til å bytte ut interiøret mitt med noe sånt som dette: http://cgi.ebay.co.uk/BMW-ALPINA-E36-LE ... otohosting Er ebay det billigste? Og da evt fra USA med Jet carrier som frakt? Det går vel ikke an å bestille fra england, siden de har høyreratt?
pedro Posted August 4, 2008 Posted August 4, 2008 Hei Jensern EDITH PIAF igjen ANG høyrerattet bil. Det går. Rattet sitter på høyre side, javel å så? Det viktige er jo ledningsnett og el manøvrering. Hvis det har el memory er dette i hovedsak helt likt bare speilvendt/omvendt, så er det null problem. Kjøper du sportsskinn har begge seter samme specs, noe som du kan lese under her. Et problem du kanskje ikke har tenkt på er nedfellbart baksete. Jeg kjøpte ett pent sett og rev glad og lykkelig ut bakseteryggen og pute. Alt så ok ut ved første øyekast å det gamle ble lagt på taket. Den nye bunnen ble buksert inn bilen og SHITT , fester passet ikke og bunnen var ulik nede mot veggen setet er festet i. Manglet utsparring til hengsle/profil. Desp ble ryggen tatt inn og stuet inn i bilen Her var det ikke mulig å forandre noe uten å sveise å styre på da delt baksete ikke har vegg og andre innfestinger og bunndel i karrosseri. Hører med til historien at gamle eieren ble tverr. Bensinpenger, en hel dags kjøring og to timers fikling forgjeves. Ebay er sikkert bra. Koed og Schmiedmann/GS kan du bare glemme pga pris. mobile.de + (eller-) svenske autopower som jeg ikke lenger tar seriøst pga få og ofte flåsete svar och snackpåsar unnanbedes. Annonser som ikke slettes, mye lureri, SPES PÅ MOTORER! Se andre lenker her om overhalte M motorer osv. osv sosv. MULIG DE IKKE TAR NORDMENN SERIØST. Handlet mye bra der før og så kan det hentes innenfor rimelighetens grenser da. BMWHARRYTUR Jeg kjøpte 540en min der, M5 bremser til 1/2 pris, sort skinn E34, 4 DØRER som var helt ok med el vindusheis og en bakluke til 2200 kr. Ja Begge linkene er død Flere firmaer som blir kjøpt opp av andre større selvskaper for tiden GS har selv kjøpt opp flere og eies nå 51% eller mer av Tronrud bil Går an å tenke på å handle inn vrak også, men sef MYE mer plunder. Søk opp eirik viste Han kan kanskje hjelpe deg Kan mye. Per C
jensemann23 Posted August 5, 2008 Author Posted August 5, 2008 tenkte på høyreratt fordi det høyre setet mitt f.eks ikke har høydejustering, kun førersetet som har det. Så da vil vel kun høyresetet ha høyde og ikke venstre da:p Jeg fikk ikke de linkene til å fungere.. Finnes de ikke lengre? (bmwhugg og bmwspesialisten)
Dirty Posted August 5, 2008 Posted August 5, 2008 kjøp deg sportstoler så har begge stolene samme utstyrsliste
Recommended Posts