jensemann23 Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Har bestilt meg en liten comp med kun temp og klokke på ebay til 150 kroner inkl sensor. Men så fant jeg en stor comp med ledninger. Det står at man kan oppgradere til stor, men hvor må sensorene for f.eks gjennomsnittsfart, bensinforbruk osv kobles til? Er det i hjernen/motorkontakten? Noen som vet? Er det i det hele tatt mulig? Jeg har jo en 325i motor og hjerne som jeg antar har hatt det originalt.
jensemann23 Skrevet August 4, 2008 Forfatter Skrevet August 4, 2008 hva med denne? Vanskelig å trekke ledninger til?? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Tru ... dZViewItem
///Mysild Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 hmmm... du kan lodde på, stjele signaler fra speddo og turtelleren... for å få inn forbruk og slikt, men du får ikke check kontroll eller noe slikt... mye arbeid for lite moro egentlig...
Jaws Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 hallo, å skifte til stor kjørekomputer er ikkje så vanskelig som folk skal ha det til, du kan se nest siste innlegg i tråden min her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=74611&highlight= det ligger en link der som du kan følge, vist det er noe mer du lurer på så er det bare og ta kontakt.
///Mysild Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 hvis han har kun analog klokke, så har han ikke lagt opp ledninger til check kontroll... så det å da skulle bygge om til stor bc, er umulig uten å trekke kabler til ALT i bilen...
jensemann23 Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 tenkte ikke på Check controll egentlig. Bare alt det andre. CC er håplløst, det skjønner jeg..
jensemann23 Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 hvor mye arbeid blir det å koble til alt utenom CC da? Det burde være mulig! Fint å ha forbruk, rekkevidde, gj.sn.fart osv. da.
///Mysild Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 tror det er en tråd om det her en plass...du må klippe og lime en del ledninger... bruk søk, så finner du den
jensemann23 Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 koed har jo grunnsett med Stor OBC med CC, sendte en mail til dem og spurte om det var for montering i biler som ikke hadde noe av det fra før. Hvis det er det så er jo saken grei. Da er det bare å bestille:)
jensemann23 Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 noen som har prøvd disse settene fra koed på en bil som kun har analog klokke??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå