hylle Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Har en veldig bra bruksbil til salgs, en Opel Corsa 94 mod. Kjøpt hos Sven Kvia, Opelforhandler April iår. Har tidligere hatt 2 Kvinnelige eiere og er veldig pent brukt. Det er 2 dørs og swing versjonen med en 1,4 liters motor. Bilen har også Automatgir Følgende er byttet i mitt eie Helt nye sommer og vinterdekk. Byttet oljefilter og skiftet olje for 3000km siden. Helt nye bremser. Overhalt girkasse. Km stand 170.000 Meget pent brukt og trofast sliter. Bruker svært lite bensin! Selges for 25.000,- Mvh Hylle.
hylle Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 bumper denne Meget god bil! eu ok til 2010.
hylle Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 Bilder? Kan fikse bilder ja! kommer imorgen tidlig en gang! Mvh Hylle.
hylle Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 Bilder? Her kommer bildene Du legger merke til den ene bulken på venstre side bak, den var der når jeg kjøpte bilen, så den har jeg ikke laget selv. bilen er kjørt pent! Det er også litt steinsprut i front. ellers er det rent og pent. Det følger også med takgrind, Den er tatt av nå for og spare enda mer bensin. Denne bilen bruker minimalt med bensin! Bilen er også utstyrt med webasto motorvarmer. Mvh Hylle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå