Martins Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 aa skilt?brodaren du mener?e-30 m3 rød?bilen til sørli?kordan bil har han? en rød M3 med lyst interiør og AA-skilt. lå bak ham fra kr.sand til mandal. sikkert broderen det,ha har aa skilt og rød m3 e-30 orginal 100%
///Mysild Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 aha... kan være den m5en han kjørte ned da... for en z4 m var det aldri noen som spotta... ble ikke noe tur på deg vegard! nå kan du angre! var vel et av de bedre g-bil krsand... men den mopedhoppinga, var ikke så gøy... tøft første ganga, men andregang ble det litt kjipt... "vi visste jo at de ikke kom til å tryne"
vetu03 Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Nei, blei ikke det.. Hehe, angret som bare det utpå dagen... Men gadd ikke når det ble bare jeg som skulle nedover herifra... Men skulle abre tatt turen vettu.. Men blir våler med bmccn og rudskogen september da..
hylle Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Fikk ikke så mye med meg fra dette treffet siden jeg kom rimelig sent frem. Men fikk med meg at den gamle sorte 5'eren med turbo tok den hvite audi urquattroen på 201m, bra kjørt der! noen som vet om det blir kolonne fra kr.sand oppover til treffet på rudskogen i sept?! -hylle
oddis Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Noen som har litt mer info om den sorte E12 turboen? Er det gamle bilen til "Hersker-Hans" på bilforumet? Gjerne info på den sorte E30n med prøveskilt og M50 turbomaskin
hylle Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Noen som har litt mer info om den sorte E12 turboen? Er det gamle bilen til "Hersker-Hans" på bilforumet?Gjerne info på den sorte E30n med prøveskilt og M50 turbomaskin Han er medlem av madmax ivertfall. http://www.madmaxmotorklubb.com/index.p ... der_filmer Mener at dette var en gul driftebil tidligere! Den går iallefall meget bra! -hylle.
Tommy Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Noen som har litt mer info om den sorte E12 turboen? Er det gamle bilen til "Hersker-Hans" på bilforumet?Gjerne info på den sorte E30n med prøveskilt og M50 turbomaskin Han er medlem av madmax ivertfall. http://www.madmaxmotorklubb.com/index.p ... der_filmer Mener at dette var en gul driftebil tidligere! Den går iallefall meget bra! -hylle. Stemmer at denne har vert gul tidligere ja, å jeg mener at det var snakk om at det står em eller annen alpina motor i den.
Ad|oS Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Et par av bildene var ikke så aller verst nei Har flere, men det er mest kjørebilder. Ser egentlig ikke så mye poeng i å legge dem ut da det stort sett er de samme bilene, og når det er lite action på dem (les: røyk) ser det ikke så bra ut. Kunne like gjerne parkert en bil i en sving og rattet helt over slik at det så ut som man drifta og så tatt bilder Forresten: Gøy å ta bilder av biler på bane. Ikke gjort det før
///Mysild Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Et par av bildene var ikke så aller verst nei Har flere, men det er mest kjørebilder. Ser egentlig ikke så mye poeng i å legge dem ut da det stort sett er de samme bilene, og når det er lite action på dem (les: røyk) ser det ikke så bra ut. Kunne like gjerne parkert en bil i en sving og rattet helt over slik at det så ut som man drifta og så tatt bilder Forresten: Gøy å ta bilder av biler på bane. Ikke gjort det før hehe... ja, var moro må bare få meg eget kamera nå hehe...
Steffen.S Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Stemmer at denne har vert gul tidligere ja, å jeg mener at det var snakk om at det står en eller annen alpina motor i den. Jepp det stemmer. 3.5liter
Steffen.S Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Noen som har litt mer info om den sorte E12 turboen? Er det gamle bilen til "Hersker-Hans" på bilforumet? Hva vil du vite?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå