///Mysild Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 noen flere som skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Jepp skal du stille ut hvis du får taua bilen bort eller? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 seff... stiller alltid ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Tar nok turen ned, men vet ikke med hvilken bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Er i Egypt, hvis ikke hadde jeg nok tatt turen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Drar alltid på Gatebil. Får prøve å mase meg til en tur på bane i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Haiker med deg Sondre Selv om topp-pakningen er gåen kan du jo kjøre den litt!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Jeg skal ned å bruke noen dakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Hva heter banen i Kristiansand igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 kommer jeg å. lystå kjøre på banen. men får se. er jo bare spinning. ikke no bane å kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Hadde tenkt meg dit, men "brukte opp" bilen i går for en stund fremover.. Hadd banekjøring på våler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Hva heter banen i Kristiansand igjen? Skandinavisk trafikksenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 skulle jo ha laget en bimmerskrok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Noen som vet om de åpner hele banen som i fjor? eller om det er den "parkeringsplassen" det blir kjøring på? jeg skal vertfall nedover, men ikke med tysk bil desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå