Klinz Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Har ein knirking høgre bak på ein touring. Noen som veit ka de kommer av, Hadde ikke ledig bukk på verkstaden i dag og må få den lyden vekk. Noen som har noen tips?
Klinz Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 Er i daglig drift. Har hatt den 1 mnd no. Lyden kom plutselig i dag. E nesten som isopor mot glassrute:-( Har eige versted men ingen bukker va ledige i dag. Håper noen har tips so eg kan bestille deler i morgen tidlig..
tmice Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Ok. Jeg har det problemet med min når den står en stund, men det går bort når jeg får rullet noen km, det knirker bare når bilen gynger på fjæringe, etter et par tre dager så går det bort, så du får se om det er noe feil når du ser under bilen, men det kan jo forsvinne uten at du trenger å gjøre noe også.
Odd-M Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Ja, defekt bærekule. Tror jeg betalte 2600 for å få den skifta da det ikke er gjort med en vanlig verktøykoffert.
Klinz Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 Bærekule bak? Får ta den inn på verksatden i kveld og kontrollere..
Odd-M Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Det står en stor bærekule under spindelen. Posisjonr 2: http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/16525.gif Jeg vet at mange har smurt opp denne med hell, men i mitt tilfelle var det mye slakk i den. Belgen har en tendens til å ryke og da kommer det mye skit inn i kula.
Klinz Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 Har prøv og smøre den bærekula no men ikke litt bedre, Men de kom rust vann ut av den so eg trur nok de er synderen. Men kan nivåregulering belgen lage lyd?
Klinz Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 Probleme løst va den nedre bærekulen! Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå