Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke sånnen da men fikk 15 hest ekstra på min 520 i 24 v men merket litt bedre ax på girene 128 på andre gir men før gikk den kun 118 på andre

Så noe bedre blir det jo

Skrevet
Hadde ikke sånnen da men fikk 15 hest ekstra på min 520 i 24 v men merket litt bedre ax på girene 128 på andre gir men før gikk den kun 118 på andre

Så noe bedre blir det jo

Du flyttet bare turtalls sperra, jeg ville ikke kasta bort penger på en orginal motor, men vil du prøve så prøv

Skrevet

Chippa en Audi 170 hk bensin en gang, å det var ikke verdt pengene for å si det sånn, fikk litt mer turtall, å ellers var resten av HK innbilling.... lite trøkk...

Men den ble litt billigere på drivstoffet... ikke mye men den gikk ned ca 0,6-7 på mila...

Skrevet

8)

PRØVD en gang på 540 fra standard 283 til noe som skulle gi 300 ca.

Litt kjappere respons eller var det ønsketenkning? Brodern blei impa, men ville ikke kjøpe bilen da den var til salgs. Penga fikk jeg aldri igjen og prøve det en gang til på automatgira bil. NEI TROR IKKE DET!!!

MEN WHAT THE HECK, BOYS WILL BE BOYS :headbang: å noe skal jo vi også få kaste bort penga på. Ops må gå, dragen lurer på om barnerommet er malt ferdig

men jeg sitter jo her jo

EDITH igjen satt her :stupid:

Pedro

Skrevet
8)

PRØVD en gang på 540 fra standard 283 til noe som skulle gi 300 ca.

Litt kjappere respons eller var det ønsketenkning? Brodern blei impa, men ville ikke kjøpe bilen da den var til salgs. Penga fikk jeg aldri igjen og prøve det en gang til på automatgira bil. NEI TROR IKKE DET!!!

MEN WHAT THE HECK, BOYS WILL BE BOYS :headbang: å noe skal jo vi også få kaste bort penga på. Ops må gå, dragen lurer på om barnerommet er malt ferdig

men jeg sitter jo her jo

EDITH igjen satt her :stupid:

Pedro

Hatt i deg du? :shock:

Skrevet

hehe, det lurer jeg og på.

ang. chipping av sugemotorer er vel det bare en myte. som nevnt kan dem flytte turtallsperra, slik at det føles kjappere. resten er vel placebo.

er vel derfor de fleste bare leverer chip til turbobiler hvor turbotrykket kan justeres opp.

på sugemaskin er vel dette bare hensiktsmessig om andre ting er endret på motor. som f.eks nye kammer.

Skrevet
Turtall sperra nei tror ikke det. Den ble chippet på autoteknikk og kosta 7000 kr så det er ikke noe sperre nei !!

Åssen i svarte tror du at toppfart på andre veksel ble forhøyet med 10 km uten at turtallet ble endret da??

Skrevet

Jeg ble fornøyd med chipen på min M50B20. Bedre respons på mellomregisteret, svarte bedre. Gjevnere drag, pulseringa i registeret forsvant. Treffer bedre på de neste gira nå som den sperrer på 7000.

Kosta 2000,- fra Trimchip, så jeg synes det var verdt det.

Skrevet
Turtall sperra nei tror ikke det. Den ble chippet på autoteknikk og kosta 7000 kr så det er ikke noe sperre nei !!

Åssen i svarte tror du at toppfart på andre veksel ble forhøyet med 10 km uten at turtallet ble endret da??

Har betalt svinepris vil man helst mene det er slik?

Eller :lol:

Skrevet

Har betalt svinepris vil man helst mene det er slik?

Eller :lol:

Jaja.

Hvis tro kan flytte fjell, så kan vel også..

Holder kjeft jeg.

Skrevet

Nei Da J H Men mange mener vel mye om trim chip. DU også. Den eneste måte å få testet validiteten i chipingen er vel å teste bilen på rulla før og etter chippen for å se hvorvidt det har vært en økning av hk og flytting av momentkurve. Alt annet blir tro. Ofte mye penger det dreier seg om her og alle må styre penga selv. Noen ganger har det vært spillt tid og penger, andre ganger funker det faktisk.

En kar la ut annonse her på salg med påstand om instalert chip på 530dat 99mod og mente han fikk 46 hk? Vel, tror det når jeg ser papirene.

Kassa på 540 ien begynnte å dunke da jeg skulle selge den.

Men et tungt og seriøst innlegg om chip på m50 var det ikke.

Konklusjon: Penga er brukt og lars er fornøyd

God natt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...