JE Motorsport Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Som ny, kun brukt 1 uke Rustfri Supersprint katalysator erstatter med utganger til org. lambdasonder. Laget i en av de høyeste stålkvalitetene som fåes på eksosanlegg. Passer både M3 E36 3,0 og 3,2l sedan,coupe og cab. Gir bra effekt og FET lyd! Sparer også mye vekt i forhold til org. kat.(mener det er 11kg...) Nypris 5500,-kr Selges for kun x,- ved hurtig avgjørelse. Skues rett på grenrøret ved hjelp av flesner, i overgang bakpotte må det benyttes skjøtehylser/rør avhengig av bakpotta som benyttes Org.kat og Supersprint erstatningskat.
JE Motorsport Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 Tror du jeg kan få den på en 325? Tror nok det skal gå med noen overgangs-hylser/rør
JE Motorsport Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 Denne E36 M3´n har samme Supersprint katt erstatter + Supersprint bakpotte. Så her kan det høres ca hvordan lyden blir, selvfølgelig vil lyden variere litt avhengig av bakpotte som benyttes samtidig
-Anders- Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 For de av dere som har bil dette kan passe til så ikke nøl med å handle dette. Dette sammen med scorpion eksos på M3n til Joar er noe av det sinteste jeg har hørt. Grøss
JE Motorsport Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 For de av dere som har bil dette kan passe til så ikke nøl med å handle dette. Dette sammen med scorpion eksos på M3n til Joar er noe av det sinteste jeg har hørt. Grøss Takker Anders Er ikke noe å utsette på lyden nei
JE Motorsport Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 Fortsatt til salgs da 2 stk har kastet inn handklet pga pengemangel...
Azeton Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Da lurer jeg på om den hadde passet på bilen min? Hvis du vet om noen grenrør som passer greit til den?
JE Motorsport Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 Da lurer jeg på om den hadde passet på bilen min? Hvis du vet om noen grenrør som passer greit til den? Er nok ikke bolt-on i og med at M3´n har større rør, men det kan jo ordnes med overgangsrør. De fleste effektanlegg/grenrør kan benyttes om hverandre med små tilpassinger
FM Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 hvorfor skal du kvitte deg med disse? for mye lyd? passer de rett på min e36 ,3 3,0 cab`?
Moon-BMW Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 kunne vært av interesse om det passer greit til min 328??
wabby Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Fortsatt til salgs da 2 stk har kastet inn handklet pga pengemangel... 3500,- er da ikke mye for fet lyd. I tillegg så er det rustfritt
vetu03 Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Da lurer jeg på om den hadde passet på bilen min? Hvis du vet om noen grenrør som passer greit til den? Snakket med supersprint her om dagen, hvis du skal ha det til å passe rett over må du kjøpe grenrøra dems.. De koster ca 10 000,- Hvis ikke måtte man mest sannsynelig sveise litt. Hvor mye er dimmen på m3 eksosen i forhold da? Så det vil si at det ikke passer over med bakpotte som er til en 325 eller noe?
JE Motorsport Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 Da lurer jeg på om den hadde passet på bilen min? Hvis du vet om noen grenrør som passer greit til den? Snakket med supersprint her om dagen, hvis du skal ha det til å passe rett over må du kjøpe grenrøra dems.. De koster ca 10 000,- Hvis ikke måtte man mest sannsynelig sveise litt. Hvor mye er dimmen på m3 eksosen i forhold da? Så det vil si at det ikke passer over med bakpotte som er til en 325 eller noe? Det med grenrøret stemmer IKKE på M3, jeg har i alle fall kun original grenrør og det var bare å skru rett sammen.Mulig det er annerledes på ikke M-motorer da.. 325 har nok mindre rør på bokpotta også ja. Denne erstatningskatten fra Supersprint har 60mm rør!
Anbefalte innlegg