Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ny, kun brukt 1 uke :!:

Rustfri Supersprint katalysator erstatter med utganger til org. lambdasonder. Laget i en av de høyeste stålkvalitetene som fåes på eksosanlegg. Passer både M3 E36 3,0 og 3,2l sedan,coupe og cab.

Gir bra effekt og FET lyd!

Sparer også mye vekt i forhold til org. kat.(mener det er 11kg...)

Nypris 5500,-kr

Selges for kun x,- ved hurtig avgjørelse.

Skues rett på grenrøret ved hjelp av flesner, i overgang bakpotte må det benyttes skjøtehylser/rør avhengig av bakpotta som benyttes :wink:

Org.kat og Supersprint erstatningskat.

bz9susz2sdzgwo3vood2.jpg

Skrevet

Denne E36 M3´n har samme Supersprint katt erstatter + Supersprint bakpotte. Så her kan det høres ca hvordan lyden blir, selvfølgelig vil lyden variere litt avhengig av bakpotte som benyttes samtidig :wink:

Skrevet

For de av dere som har bil dette kan passe til så ikke nøl med å handle dette. Dette sammen med scorpion eksos på M3n til Joar er noe av det sinteste jeg har hørt. Grøss :)

Skrevet
For de av dere som har bil dette kan passe til så ikke nøl med å handle dette. Dette sammen med scorpion eksos på M3n til Joar er noe av det sinteste jeg har hørt. Grøss :)

Takker Anders :)

Er ikke noe å utsette på lyden nei 8)

Skrevet
Da lurer jeg på om den hadde passet på bilen min? Hvis du vet om noen grenrør som passer greit til den?

Er nok ikke bolt-on i og med at M3´n har større rør, men det kan jo ordnes med overgangsrør. De fleste effektanlegg/grenrør kan benyttes om hverandre med små tilpassinger :wink:

Skrevet
Fortsatt til salgs da 2 stk har kastet inn handklet pga pengemangel...

3500,- er da ikke mye for fet lyd. I tillegg så er det rustfritt :)

Skrevet
Da lurer jeg på om den hadde passet på bilen min? Hvis du vet om noen grenrør som passer greit til den?

Snakket med supersprint her om dagen, hvis du skal ha det til å passe rett over må du kjøpe grenrøra dems.. De koster ca 10 000,- Hvis ikke måtte man mest sannsynelig sveise litt.

Hvor mye er dimmen på m3 eksosen i forhold da? Så det vil si at det ikke passer over med bakpotte som er til en 325 eller noe?

Skrevet

Snakket med supersprint her om dagen, hvis du skal ha det til å passe rett over må du kjøpe grenrøra dems.. De koster ca 10 000,- Hvis ikke måtte man mest sannsynelig sveise litt.

Hvor mye er dimmen på m3 eksosen i forhold da? Så det vil si at det ikke passer over med bakpotte som er til en 325 eller noe?

Det med grenrøret stemmer IKKE på M3, jeg har i alle fall kun original grenrør og det var bare å skru rett sammen.Mulig det er annerledes på ikke M-motorer da..

325 har nok mindre rør på bokpotta også ja.

Denne erstatningskatten fra Supersprint har 60mm rør!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...