kim@etnorgeikrig.com Posted August 5, 2008 Posted August 5, 2008 95 740 selges i deler.. Bilen har de meste av utstyr. El komfort skin i grålilla. Orginal telefon. Pdc foran og bak. Xenon Motor og gir selges helst samlet. bremser ser ut til og havne på min e23 Bare og rope ut vist du trenger noe
kim@etnorgeikrig.com Posted August 5, 2008 Author Posted August 5, 2008 Godt spørsmål, kunne tenkt meg 10000 ca
Nitrosys Posted August 6, 2008 Posted August 6, 2008 har du cd skifter bak? evt hvor mye skal du ha for den?
kim@etnorgeikrig.com Posted August 6, 2008 Author Posted August 6, 2008 Har ikke sett noen skifter, men jeg kan jo se igjen Her kommer noen inntreør bilder.. De har noen løse/dårlige deksel i rundt bryterne og noen av bryterne henger litt. Intreøret ser bedre ut uten blitzen og sikkert enda bedre etter en vask Kunne tenkt meg noe i rundt seks tusen for dette.
kim@etnorgeikrig.com Posted August 9, 2008 Author Posted August 9, 2008 Har du den små ruten på fører siden bak? De har jeg..
kim@etnorgeikrig.com Posted August 12, 2008 Author Posted August 12, 2008 Til dere som har spurt på bilder og deler må jeg beklage att de har tatt litt tid, fikk uventet besøk og har hatt fult hus i noen dager.. Skal se om jeg får ordnet de meste i morgen ettermidag.
kim@etnorgeikrig.com Posted August 12, 2008 Author Posted August 12, 2008 Er sirkulasjonspumpe? Sjønte de når jeg så plaseringen, men jeg mener den så litt anerledes ut på eldre E34?
Sir Hofstad Posted August 12, 2008 Posted August 12, 2008 kal være samme... Et øyeblikk. Og så ikke hva bilde på MMS var av?
Sir Hofstad Posted August 12, 2008 Posted August 12, 2008 http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on Har kjøper på den
Recommended Posts