Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enig med mAZE her. Hvorfor i all verden syte og klage over at en bil ikke er dønn original og kjedelig, og lik alle de 100'000-vis andre E46ene som er blitt produsert?

Farlig å ha noe som skiller seg ut da vettu...

Men da er det nå bare å kjøpe seg en original bil ;)

Får begynne å rive av M-tech 2 og GTS/infinity stylingen av E30'ene sine og da.. :roll:

Bilen var gjennomført og lekker den.

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Men da er det nå bare å kjøpe seg en original bil ;)

Får begynne å rive av M-tech 2 og GTS/infinity stylingen av E30'ene sine og da.. :roll:

Trenger jo ikke hive av m-tech2 stylingen om man vil ha orginale bil. M-tech 2 er orginalt det. Gts og infinity fortjener ikke annet enn å bli revet av :lol: hehe

Syns denne bilen er rimelig pen. Litt for lav for min smak riktignok. Ødelegger jo alt av kjøreegenskaper som m3'n skal ha...

Skrevet

Til alle dere som sier at bilen har vært knust:

"dere sier at bilen har vært totalvraket blablabla. Ja da har dere virkelig fått fakta på bordet. (Eller ikke???) Denne bilen har hatt en liten bakskade og er blitt "opprettet" av norges beste oppretter og pettimeter! Ikke en feil finnes på denne bilen og til dere som ikke kjøper denne bilen fordi den har vært "skada", dere kan tenke en gang til. Jeg har personlig sett denne bilen og til den av dere som klarer å finne feil etter den såkalte "skaden" skal få 100 flakslodd av meg! Bilen er 100% strøken og der den ble "rettet" var også i samma tidsrom og verksted hvor den ble bygd slik folk kjenner bilen i dag!"

En meget spesiell og pen/igjennomført bil. Eieren i dag er forøvrig første eier som har tatt over bilen etter ombygging :) Han har hvertfall en meget pen BMW M3.

:)

Skrevet

det finnes jaggu ikke en eneste tråd her på bimmers uten at folk skal jabbe og husere om at alle biler skal være originale! MEN hva hadde skjedd om alle skulle ha samme bil? jo, det hadde blitt dønn kjedelig og stygt det ¨å!

Skrevet
det finnes jaggu ikke en eneste tråd her på bimmers uten at folk skal jabbe og husere om at alle biler skal være originale! MEN hva hadde skjedd om alle skulle ha samme bil? jo, det hadde blitt dønn kjedelig og stygt det ¨å!

Det er jo fordi folk flest liker org. exteriøret best. Er du overrasket over det?

Skrevet

Ikke alle som liker det da vettu Torek. :) Originalt er ikke alltid det beste, selv om noen biler kler det.

Hadde alle hatt klin like biler, så hadde det blitt veldig kjedelig. (Vi hadde jo kanskje ikke visst bedre, om det kun fantes en type)

Nei, synes det er stas at folk tør og forandre på ting, så lenge det er gjort til det bedre. Denne som er linket til her, synes jeg hele tiden har vært veldig tøff. Er helt sikkert noe jeg ville ha forandret på den, men gjort den som levert fra fabrikk igjen hadde jeg ikke ville gjort. Da finnes det andre.

Tøff bil som absolutt skiller seg ut i mengden, blikk fang for mer enn oss som vet hva en M3 er.

Skrevet

Blir nødt til å stille meg midt i mellom her, liker best tuning av biler via det originale man får kjøpt. (f.eks motorsport-tilbehøret til nye 3'ere og 1'ere)

Men skal du virkelig fleske til, går du Individual.

Verksmesteren på jobben min kjøpte seg nettopp en ny M3 E92 Edition Individual - noe av det feteste jeg har sett på lenge!!

Den er gul i den gamle M3 fargen,med svart tak,svarte eksospotter,svarte felger,svarte luftinntak i skjermene og spesialsydd interiør. DET er sexy bil det!

Og helt original,bare spesialbestilt. :)

Men smaken er som baken - delt.

I et forum som dette finner man entusiaster i alle retninger, så selvfølgelig har folk forskjellig smak!

(forresten mulig den E92'en jeg nevnte er litt modifisert,men sånt snakker man ikke høyt om ;) )

Skrevet
Ikke alle som liker det da vettu Torek. :)

Nettopp mAZE. Derfor sa jeg heller ikke at alle liker det, men at flertallet gjør det :)

Skrevet

Nettopp mAZE. Derfor sa jeg heller ikke at alle liker det, men at flertallet gjør det :)

Det skal du ikke si for sikkert. :) Kanskje inne da....

Skrevet

Kunne ikke sagt det bedre selv. Alt for mange her inne som ønsker at alle BMW,er skal være like ja. De forstår ikke hvor kjedelig det hadde blitt. Kjipt å dratt på BMW treff da :lol:

Skrevet

Kunne ikke sagt det bedre selv. Alt for mange her inne som ønsker at alle BMW,er skal være like ja. De forstår ikke hvor kjedelig det hadde blitt. Kjipt å dratt på BMW treff da :lol:

Har du ikke lagt merke til at 95% av alle e30'ene på div treff er speller like? :lol: hehe

Skrevet

Det skal du ikke si for sikkert. :) Kanskje inne da....

Jo..eller, det burde iallefall være sikkert. Jeg kjenner ingen som kjøper BMW fordi de i utgangspunktet ikke liker hvordan den ser ut ;)

Hva mener du med "kanskje inne"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...