Simen! Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Er nå utkikk etter en ny Bmw, blir e46 diesel, helst coupe. Lurer derfor på om det er noen som vet om noen bra forhandlere av Bmw! vert en liten sikkerhet når man ska kjøpe en såpass dyr bil å kjøpt på foretning. Så da håper jeg dere har noen å anbefale?? Takker for svar!
Simen! Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 Vågå i oppland. takler vel en 5-6 timers kjøre tur en vei ca! Men er det rette bilen drar jeg gjerne til finnmark jeg
Deep Dish Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Brukeren "tmice" her på forumet driver med import av BMW, virker veldig seriøs også.. Ta kontakt med han, så kan han sikkert hjelpe deg med å finne drømmebilen...
Torbjørn E39 Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Så har du jo også www.autobb.no Også en gjenganger på foraet som er entusiast av bmw og importerer en del, pluss har sikkert mange fine stående. Se link..
Simen! Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 er vel kankje en sjelden bil?? bestemt meg for at denne gangen skal det bli coupe.. og alt skal være så å si perfekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå