Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjøpt meg E39:) og er kjempe fornøyd med det. men det står kasett spiller!!! i bilen. vil ha den ut men får det ikkje til:( er det noen som vet hva jeg må gjøre for å få den ut? jeg er ågså på utkikk etter orginal cd spiller med veksler. noen som vet om noen som har??

er kjempe taknemmlig for svar.

Skrevet

Jeg har veksler til den du har idag. Lagt ut på salg her på forumet.

Da slipper du å gjøre noe med dashbordet ditt

Skrevet

jeg har brukt veksler og forsterker (om du ikke har det heller).

Veklser ligger her i kr.sand og forsterker i risør. Tatt ut for 1 mnd siden

Skrevet

Du kan bruke alt. Du får CD-C valg nede i displayet. Da kopler den over.

Om du har tenkt deg til Risør i helga eller til kr.sand etter helga så kan du jo teste først om du vil.

Skrevet

Hvis du har Reverse-varianten av stereoanlegget, er det ikke port for CD-veksler på det. Du må ha Business for å kunne kople på CD-veksler. Business har også kraftigere forsterker en Reverse. (Ikke så kraftig 4x20w :) )

Skrevet

Jeg har hele saken da, så han kan jo ta alt.

Men spørsmålet er om kablene er strekt opp fra før, for de bruker jeg fortsatt.

Skrevet

Du må nok bytte hele greien da. Jeg gjorde dette sist vinter. Fikk fatt i en brukt Business med kassettspiller og koplet iPod-adapter på CD-vekslerporten. Siden Reversen er i en del, og Businessen i 2 må du også kjøpe en såkalt MID-kabel (2-300kr) som skal koples mellom anlegg og sikringsboks over hanskerommet. En klurejobb som egentlig går greit bare man har tid nok :)

Du må også være obs på at det er to forskjellige typer display. Det smale IRIS- og det bredere MID-displayet. Har du IRIS og setter in MID må du på BMW verksted for en liten omprogramering.

Skrevet

Dette er den smale streken. Skal oppdatere posten på forumet mitt.

En ting som du må gjøre er å flytte plasten som er oppå flippdekselet ditt over på mitt, for det har jeg fjerna. Men det er fort gjort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...