sven grimstvedt Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 har kjøpt meg E39:) og er kjempe fornøyd med det. men det står kasett spiller!!! i bilen. vil ha den ut men får det ikkje til:( er det noen som vet hva jeg må gjøre for å få den ut? jeg er ågså på utkikk etter orginal cd spiller med veksler. noen som vet om noen som har?? er kjempe taknemmlig for svar.
wabby Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Jeg har veksler til den du har idag. Lagt ut på salg her på forumet. Da slipper du å gjøre noe med dashbordet ditt
sven grimstvedt Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 ok men kasett spilleren å radioen er ikke delt det er i ett:( men har du nytt eller brukt så kjøper jeg.
wabby Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 jeg har brukt veksler og forsterker (om du ikke har det heller). Veklser ligger her i kr.sand og forsterker i risør. Tatt ut for 1 mnd siden
sven grimstvedt Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 ok ja jeg skal ha begge deler men har du cd spiller og eller? skulle hatt det å.
sven grimstvedt Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 ok men kan jeg bruke kasettspilleren åsså bare koble cd veksleren på den eller må jeg bytte he greia for å få cd?
wabby Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Du kan bruke alt. Du får CD-C valg nede i displayet. Da kopler den over. Om du har tenkt deg til Risør i helga eller til kr.sand etter helga så kan du jo teste først om du vil.
sven grimstvedt Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 ok men det kan hende eg tar ein tur. men prisen på dette da? kan du hjelpe meg med å montere eller vise meg nøye hvis eg kjøper?
BRIO Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Hvis du har Reverse-varianten av stereoanlegget, er det ikke port for CD-veksler på det. Du må ha Business for å kunne kople på CD-veksler. Business har også kraftigere forsterker en Reverse. (Ikke så kraftig 4x20w )
sven grimstvedt Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 ok eg har bare ein Reverse i min bil. men vil det si at jeg må bytte ut hele skitten eller er det noen andre løsninger på dette?
wabby Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Jeg har hele saken da, så han kan jo ta alt. Men spørsmålet er om kablene er strekt opp fra før, for de bruker jeg fortsatt.
sven grimstvedt Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 ok men da tror jeg at jeg tar en tur til kristiansand etter helga. veit ikkje om kaplene er trekt opp eller om jeg må gjøre det selv. men har du en pris på dette?
BRIO Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Du må nok bytte hele greien da. Jeg gjorde dette sist vinter. Fikk fatt i en brukt Business med kassettspiller og koplet iPod-adapter på CD-vekslerporten. Siden Reversen er i en del, og Businessen i 2 må du også kjøpe en såkalt MID-kabel (2-300kr) som skal koples mellom anlegg og sikringsboks over hanskerommet. En klurejobb som egentlig går greit bare man har tid nok Du må også være obs på at det er to forskjellige typer display. Det smale IRIS- og det bredere MID-displayet. Har du IRIS og setter in MID må du på BMW verksted for en liten omprogramering.
wabby Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Dette er den smale streken. Skal oppdatere posten på forumet mitt. En ting som du må gjøre er å flytte plasten som er oppå flippdekselet ditt over på mitt, for det har jeg fjerna. Men det er fort gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå