Stene89 Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Bilen er registrert å forsikret. Motor er noe dårlig. dette er en 316. Alt av interiør er intakt. skjermer understell, ja hva det måtte være. kan legge ut noen bilder av bilen i morgen. bare å spørre. deler er det nok av på denne bilen som fungerer. bilen selges også hel om det måtte ønskes.
Stene89 Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 Gi bud, bilder kommer, interiøret er blått:)
rune57 Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Er på jakt etter fremre støtfanger til E30 88 modell?Send meg melding,eller ring meg på 41675391
Stene89 Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 Bilder kommer i kveld. dette er altså en 316. noe av ekstriøret er mege dårlig. men veldi lite rust på det som er helt. interiøret er hvitt å blått. taket er da hvitt og meget pent. gi bud. men ikke skam bud xD deler/bilen MÅ bort snarest.
Stene89 Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 det kan vi få ordnet vettu. kan få det til i løpet av helgen. da jeg jobber sent. må få skrudd skjermene av først får å få best mulig bilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå