Rayman Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 hehe, måtte berre knipsa eit bilde av den himalaga sparkesykkel til brodern når han hadde mekka til oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 definitivt den råeste sparkesykkelen i gata Haha gammel er han som har gjort dette da? Fin framtid som mekker hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Sykt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 He he, nå har jeg sett det også.... KULT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Han har glemt å montere sissybars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 hmmmmm......er ikke motoren en syl. to-takt da? jeg ser for meg at motoren sliter med å kvitte seg med eksosen. men turboen så jo ikke så veldig stor ut så det går kanskje greit. moro uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Hahaha! Jeg nekter å gå fra denne tråden uten en video Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Hahaha!Jeg nekter å gå fra denne tråden uten en video Ja, ut å filme litt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 hmmmmm......er ikke motoren en syl. to-takt da?jeg ser for meg at motoren sliter med å kvitte seg med eksosen. men turboen så jo ikke så veldig stor ut så det går kanskje greit. moro uansett det er en brigs&stratton en syl 4takter ser det ut som for meg hvertfall. forøverig tror jeg den sliter med å få nok bensin med det oppsettet der pga gasseren klarer ikke å suge når den har overtrykk forran spjeldet (har prøvd selv ) løsningen er å lage ny bensintank med trykkslange fra turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 hmmmmm......er ikke motoren en syl. to-takt da?jeg ser for meg at motoren sliter med å kvitte seg med eksosen. men turboen så jo ikke så veldig stor ut så det går kanskje greit. moro uansett det er en brigs&stratton en syl 4takter ser det ut som for meg hvertfall. forøverig tror jeg den sliter med å få nok bensin med det oppsettet der pga gasseren klarer ikke å suge når den har overtrykk forran spjeldet (har prøvd selv ) løsningen er å lage ny bensintank med trykkslange fra turbo Det tipset skal jeg huske når jeg og en kompis skal sette turbo på en gammel yamaha exciter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 hmmmmm......er ikke motoren en syl. to-takt da?jeg ser for meg at motoren sliter med å kvitte seg med eksosen. men turboen så jo ikke så veldig stor ut så det går kanskje greit. moro uansett det er en brigs&stratton en syl 4takter ser det ut som for meg hvertfall. forøverig tror jeg den sliter med å få nok bensin med det oppsettet der pga gasseren klarer ikke å suge når den har overtrykk forran spjeldet (har prøvd selv ) løsningen er å lage ny bensintank med trykkslange fra turbo Dette er min sak Og det stemmer det du sier om at den ikke får nok bensin, prøvde å borre opp dysa uten hell. Men det hadde vært artig å prøve det du sier med ny bensintank med trykk fra turboen:D Må bare sveise litt bedre eksos til turboen, da det var litt lekkasje. Burde også kanskje forsterke sykkelen litt. Laga den for noen år siden, og kom opp med denne turbo ideen en dag, å testa om kvelden samme dag. Legger ved noen bilder. Og hvis dere lurte så overføres kraften fra motoren ved hjelp av et rulleskøytehjul som går rett på dekket! haha, sinnsyk fantasi! Men det fungerer ganske greit faktsk, eneste at den spinner når det regner og bruker opp dekket ganske fort. Men det blir kanskje kjedeoverføring snart. Å foresten, sykkelen går 55-60 km/t uten turbo! Motoren er en briggs&stratton en sylindra 4-takt plenklippermotor! Noen som vet hvor mange hk den produserer? Merkeskiltet er nesten borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Den er sikkert på 2,5 til 5hk. Sykt hjemmebygg, ser morsomt ut dette, blir rått med kjede og turbo..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Ja, ble faktisk veldig gira nå som han kom med det gode tipset med bensintanken! For vi bala lenge med det at den ikke ville opp på turtall når turboen ga trykk. Men nå har vi fohpentligvis løsningen. Og det er godt jeg har 2 motorer og en original dyse igjen, da vi borra opp den andre Og etter det gikk den nesten ikke i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Hehe, bensinbasseng... Lykke til videre, håper dette funker, virket som en god idè. Legg ut video når dere får igang beistet da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Haha! Moro men farlig! Her trenger man fullt kjøreutstyr pluss ekstra polstring i hue og rævva - det er helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå