Daniel C. Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Sitter på 5x120 stålfelger. To av dekkene er meget bra, to andre er ok. Selges hbo 2k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 hvor store? dim? og har du bilder? jeg kan hente mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel C. Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 15 tommere. Husker ikke hvor brede. Men rundt 155 høres riktig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 byr 800. hentes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel C. Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 Takk for tilbudet. Hbo mente jeg som en forkortelse for høystbydende over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 starter med bud på 1500 uten å ha sett bilder. jeg henter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 siden du har sluttet å svare på mail så kan jeg jo si her at jeg tar dem sammen med m-touringen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel C. Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Hadde helt glemt denne tråden jeg. Er her inne cirka 2 ganger årlig Er det fortsatt interessant med hjul? Julian; kan ikke se å ha noen mailer fra deg som jeg ikke har svart på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 er mulig det;) mista litt oversikten... du hadde muligheten til å bytte bort touringen i mye dyrere bil da;) sorry o.t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå