Gå til innhold

BMW 328 coupe selges(norges fineste?)


angelia
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen bremsepapirer som kan bevise de 225 hk? :wink:

i følge dem eg har vert i kontakt med angående bytte av insug er det fra 12-20 hk man får.dette er opplysninger fra gs koed schmiedmann.men om det stemmer vet ikkje eg?da blir vel maks 214 hk maks?

bilen så veldig fin ut,ser det ligger et veeeeldi bra utgangspunkt i finmark og nå av samme type bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke se bort fra at dette er reelt. Litt info tatt ut fra JE Motorsport sin tråd:

M50 innsug som er portet+gass-spjeld og antispinnspjeld som også er portet (kjent som BBTB=Big Bore Trotle Body)

Supersprint eksos hele veien dvs grenrør(rustfritt),racingkat. og bakpotte.

Omprogramert styreenhet bl.a flyttet turtallsperra 1000 o/min.

K&N panelfilter i org.luftfilterboks.

Med dette ble bilen målt til 228Hk på svinghjulet og 300Nm med 18" hjul på rullende landevei.

I korte trekk M50-innsug og BBTB, effektanlegg, chip og filter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er ikke godkjent ombygd.Den er førstegangsreg i norge i 2001

så det ville ha kostet ca 50000 fordi bilen ikke har vært 10 år i norge.

Men jeg ser ikke på det som noe problem da det er nærmest umulig for en vanlig mann( les biltilsynet) og se at det er en 2,8 isteden for en 2,0.Motorene ser jo nesten identiske ut.Hadde det sittet en M3 motor der hadde det vært en annen sak.Da ville de nok ha sjekket litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er ikke godkjent ombygd.Den er førstegangsreg i norge i 2001

så det ville ha kostet ca 50000 fordi bilen ikke har vært 10 år i norge.

Men jeg ser ikke på det som noe problem da det er nærmest umulig for en vanlig mann( les biltilsynet) og se at det er en 2,8 isteden for en 2,0.Motorene ser jo nesten identiske ut.Hadde det sittet en M3 motor der hadde det vært en annen sak.Da ville de nok ha sjekket litt.

Problemet er at da er den ikke verdt mer enn det den er på papiret. Altså en 320i. Og det mye pga av at det nettopp er betalt mindre avgift på den enn på en 328i. logisk, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da mistet jeg interessen. Skulle uhellet vært der hadde man kanskje fått igjen 60-65k for 320en. Får en fin 46 coupe til den prisen.

kjøpte min 328 for noen uker siden,min er 100% orginal 328 med myyyye udstyr.gav mindre en prisen for denne og nå er min godt ca 90 000 km med s hefte og 1 eldre ier.den er altfor dyr...

hadde eg ikkje alt kjøpt hadde den vert i min garsje temlig så kvikt

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1947153

det der er må vere et kup av en bil as :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en estorilblå helt lik bil som din, bare med originale lykter bak.

Jeg hadde solgt den for en mye mindre pris enn det du forlanger.

Den har 2,8 liter med kompressor, m3 bremser, m3 interiør, m3 speedo, sort tak osv...

Er det forresten bil eller motor som har gått 98 000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...