AndersM Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 hei ligger på toll lageret.. gjort det siden torsdag!! ringer posten og purrer opp i morgen tidlig!
leif harald Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 heiligger på toll lageret.. gjort det siden torsdag!! ringer posten og purrer opp i morgen tidlig! Flott
leif harald Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Hvor var det du bestilte fra? jeg skulle bestil noen til min e36 også
AndersM Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 da er vi 2 Men posten har stengt i helgen så skjer ikke noe da.. Det de hadde gjort feil var at de hadde sendt pakken mellom 2 toll lager 2 ganger... Men nå regner jeg med at de klarer å fortolle pakken.. Er desverre ingen ting jeg kan gjøre for å få fortgang i det.. Men sier ifra når de kommer! Anders
AndersM Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 japp! masa som mannenmed ljåen.. Så var kommet til omlastningssentralen i stokke i dag. dvs jeg har de i morgen! Sender de samme dag
AndersM Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 Da er filmen endelig kommet! Etter at posten har brukt 14 dager på å få den fra oslo og til skien!!!! Holder på å pakke de om nå.. Så blir sendt ila kvelden! Er noen som ikke har betalt som jeg skulle bestille for, men som ennå ikke har betalt meg.. Så har noen ekstra gule og sorte sett til E30
Espen^^ Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 ser tinga bra ut? når man skal montere dette. skal man gjøre det som med sotefilm eller er det bare klister? altså med eller uten såpevann
Astri Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Da er filmen endelig kommet! Etter at posten har brukt 14 dager på å få den fra oslo og til skien!!!!Holder på å pakke de om nå.. Så blir sendt ila kvelden! Er noen som ikke har betalt som jeg skulle bestille for, men som ennå ikke har betalt meg.. Så har noen ekstra gule og sorte sett til E30 Ka skal du ha for et sort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå