Wolfeh Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Hei, fikk beskjed på eu kontrollen om at jeg måtte bytte det høyre endeleddet. Jeg vil anta at det har rustet fast da jeg greide å knekke endeleddet og det står nå 6mm bolt ut av staget og 5cm med bolt inne i staget. Noen som kan gi tips om hvordan jeg skal få dette ut? Har lite lyst til å kjøpe nye stag osv
Ingebrigtsen Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Tror jeg har liggende noen brukte du kunne fått hvis du hadde hentet dem:)
Wolfeh Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 Er "foringene" på dem bra? Hadde vært sweet da jeg skal kjøre fetteren min til lørenskog på søndag =)
Turbo-Tommy Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Er det styrestaget du mener? I så tilfelle så må du være ekstremt gniten om du ikke spanderer de 340kr som de koster
Wolfeh Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 Ja styrestaget, vel jeg har kjøpt nytt endeledd osv.
Wolfeh Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 ahh nvm, tenkte du på bare staget eller stag med endeledd?
Wolfeh Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/11389.gif 345678 er den jeg tenkte på.
Ingebrigtsen Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Hehe ja var den jeg mente:) Men det er jo ingen foring der.. Er jo et kuleledd:)
Wolfeh Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 Okej da, et kuleledd ^^ Men ser de du har bra ut? =)
Ingebrigtsen Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Skal sjekke når jeg kommer på verkstedet senere i dag:) tror ikke det er noe slark i kulene:)
Wolfeh Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 Bare å si ifra så kommer jeg på søndag. Det er liksom siste biten før jeg går igjennom eu gokjenninga litt keen på å få det ferdig kan du si.
Ingebrigtsen Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Jeg har vært på verkstedet og sett på den nå.. endeleddene er bra virker det som, men de sitter som bare faen da, jeg gadd ikke å stri så mye med å få løsna dem jeg.. Du kan få det hvis du vil ha det, men det er bare ytre/indre til en side jeg har da:)
Wolfeh Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 Jeg trenger bare den til høyresiden =) Sitter de på en bil? I så fall kan jeg ta med noe verktøy for å ta dem av. Jeg trenger bare endeledd til høyre side.
Ingebrigtsen Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Nei har staget løst:) Det jeg mente var at ytre og indre bærekula sitter godt i gjengene.. Har løsna klemmene og sprayet godt med rustløser da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå