Waldez Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 Joda trenger bunnpanne,men klok av skade overfører jeg ikke penger på forskudd til folk jeg ikke kjenner.
Oslo-power Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Joda trenger bunnpanne,men klok av skade overfører jeg ikke penger på forskudd til folk jeg ikke kjenner. hehe.. har du sånn innstilling kommer du ikke langdt her.. Det som er normalt på bimmers
Waldez Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 Normalt og normalt. Les tråden om seriøse/useriøse.
Lex-Talionis Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 kan sende til deg hvis du overfører på forskudd, han sneipen skulle ikke ha komplett motor alikevel.. Har akkurat solgt ting til bimma///, maxmekker,gudmunD og diverse uten problemer. Du får si ifra hvis du skal ha.. ser ut som det er dårlig respons eller her
Oslo-power Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 kan sende til deg hvis du overfører på forskudd, han sneipen skulle ikke ha komplett motor alikevel.. Har akkurat solgt ting til bimma///, maxmekker,gudmunD og diverse uten problemer.Du får si ifra hvis du skal ha.. ser ut som det er dårlig respons eller her Har kjøpt av deg jeg også din slask.. Fikk det til og med levert på døra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå