Deadsent Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Har en BMW E34 525 1994, manuell som vurderes solgt. Overtok denne da jeg fikk lappen for litt over et halvt år siden. Har KUN vært eldre eiere før meg. Så er pent behandlet. Dette er en ypperlig førstebil, fin å kjøre, går godt og er forholdsvis sikker og robust. Er noe overflate rust nederst på dørene og på kanalene. Var hos lakkereren senest idag. Han har litt mye å gjøre akkurat nå men har tid om ca en måned. Så bilen skal sandblåses og lakkeres. Og den tikker litt, er nok en ventilløfter som har takket for seg. Men ellers er bilen i god stand, blant annet ny vannpumpe og bremseskiver/klosser bak. Har ikke noen ordenlige bilder av den men kan ta noen så fort det blir litt penere i været. Bilen står i Halden/Østfold. Bare spør hvis dere lurer på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Utstyr? Bilder av interiør og flere bilder av bilen utvendig? Km. stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deadsent Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 Flere bilder kommer så fort det blir litt penere i været. Er grått/svart interiør. Har gått i underkant av 225k km Vet ikke hva disse kom med orgianlt så er litt usikker. *Elektriske vinduer *Elektrisk takluke *Blaapunkt CD vekseler (10 CDer) *Alarm *Regulerbare armlener *Tåkelys *ABS *Airbags begge sider foran *Elektriske speil Sitter 16" BBS felger på den nå. Har 15"BBS på vinterhjula. Er EU godkjent til 09. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deadsent Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 Tok et par bilder nå. Er litt møkete men kommer bedre bilder etter at jeg får vaska den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Priis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deadsent Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 Bud over 30000. Selges kun om jeg får et veldig bra tilbud. Kan evnt byttes mot E30 325 i bra stand eller KTM/Husqvarna med hvite skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Interisert i å bytte i lekebåt Litt info om båten. 10 fots Caribe C10 Yamaha 60hk med større dyser og div. Mercury powertrim fra 130hk (trimmer fort opp og ned) Rattkonsoll helt foran i båten. å 2 stk bøttestoler. Dette er ett RÅTT leketøy Sjekk video: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deadsent Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Nei egentlig ikke. Er veldig interisert i lekesykkel da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tim Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Jeg har en trimmet og stylet Aprilia RS125, nylakkert, sinnsykt lav km, ny motor ++ Er racing da, men gi en lyd om du skulle vært interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg