Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå solgt min M5. Er på jakt etter ny bil, og har tenkt mye på E60 525D. Har bestemt meg for å importere, ettersom jeg finner ingen her i Norge som har det jeg er ute etter. Har funnet endel biler, men har kun funnet touringer som stemmer med det utstyret jeg vil ha, og pris.

Det jeg da lurer på, er om det er noe mer støy i touring, enn i sedan? Har forsåvidt ikke bruk for touring, men syntes den er minst like pen som sedan, hvis ikke penere.

Har funnet en som har gått 140.000km. Juli 2005 modell. Noe som bør passes på her? Har navi proff, auto klima, sportsrattet og lyst beige skinn (utrolig pent), pluss alt det andre vanlige dill dallet og selvsagt manuelt gir (det vil jeg ha). Ikke headup eller noe sånt, men det trengs ikke. Ellingsen (autobb.no) som skal hjelpe meg med å importere, og bilen står hos et seriøst firma.

Skrevet

hei jeg hentet min 525d fra tyskland i mai. jeg kjøpte fra en bmw forhandler. pga det er mange svindlere ute og går og hvis det skjer noe med bilen har du ingen garanti hvis du kjøper fra privat person.

jeg har noe av det samme utstyret som du skal ha. masse sport saker men ikke m-pakke pga da måtte jeg ut med en hel del mere.

Skrevet
hei jeg hentet min 525d fra tyskland i mai. jeg kjøpte fra en bmw forhandler. pga det er mange svindlere ute og går og hvis det skjer noe med bilen har du ingen garanti hvis du kjøper fra privat person.

jeg har noe av det samme utstyret som du skal ha. masse sport saker men ikke m-pakke pga da måtte jeg ut med en hel del mere.

Får jo hjelp til dette, og han sier hvem som er seriøse eller ikke. Får også 6 måneders garanti (kan utvides), så det blir ikke noe problem egentlig.

Skrevet
da høres det bra ut hvor mye skulle han ha får hjelpen ?

Rundt 25.000kr inkl. frakt, garanti, se over bilen og alt sånt. Da betaler jeg ingenting før jeg henter bilen og ser over den. Er jeg fornøyd, kjøper jeg den.

Skrevet

jeg betalte halv parten med samme betingelser hoss en i etne som jeg brukte. husker aldri navne på firma, men jeg er stor fornøyd han har inportert manga av den bilen så han har veldig god peil.

Skrevet

jepp der var det. meget hyggelig fyr og det gikk fort og smerte fritt.

jeg brukte lang tid på og velge ut den rette bilen siden jeg var litt kresen men det lønte seg.

ambefaler han på det varmeste han frakter biler rundt i hele landet så du slipper og dra dit og hente den.

Skrevet
jepp der var det. meget hyggelig fyr og det gikk fort og smerte fritt.

jeg brukte lang tid på og velge ut den rette bilen siden jeg var litt kresen men det lønte seg.

ambefaler han på det varmeste han frakter biler rundt i hele landet så du slipper og dra dit og hente den.

Ja, men der må du vel legge ut pengene før du får bilen? Det vil ikke jeg gjøre.

Skrevet
jeg betalte halv parten med samme betingelser hoss en i etne som jeg brukte. husker aldri navne på firma, men jeg er stor fornøyd han har inportert manga av den bilen så han har veldig god peil.

Hvordan kan du ha betalt halvparten når frakt alene utgjør snart 10.000,- pr d.d?

Skrevet
det vet jeg ikke men har kviteringer på dette. du kan sende mail til han og spøre.

trur han henter flere biler på en gang, og har veldig gode kontakter.

http://www.bilconsult.com/

Det trenger jeg ikke. Henter biler ukentlig selv, men ble litt nysgjerrig når han tar 12.000,- for alt som er mystisk lite.

Skrevet

ja syns det selv men jeg har da bilen min. og alt er veldig bra enda fikk den i mai.

er vel egentlig litt domt at han gjør det så billig han ødlegger markede litt for andre.

Skrevet

Nei ikke dumt i det hele tatt. Om noen vil hente biler gratis er det helt fint. Ødelegger ike for seriøse importører uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...