Gå til innhold

min e30m3-.ny update etter 3.5 år borte...


helgeb
 Share

Anbefalte innlegg

etter gårsdagens økt uten start tror jeg det blir et par e39 innover..., håpløst detta datasprut greiene, masse gasspådrag for å starte endte med eksosen gikk ut carboninnsuget istedet for den rette veien,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter gårsdagens økt uten start tror jeg det blir et par e39 innover..., håpløst detta datasprut greiene, masse gasspådrag for å starte endte med eksosen gikk ut carboninnsuget istedet for den rette veien,

Da trenger du bare en som kan med datasprut, som kan mappe for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, får se en gang til høsten, hivde på presenningen over bilen i helga, er så møkk lei bil om dagen , skulle vært snekker på dagtid så kanskje en hadde giddi. får heller se om jeg får satt sammen e46 m3`n i sommer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er triggeren som er feil ja, men funker ikke etter oppsettet etter boka, eksosen kommer i innsuget ved mye gasspådrag når den dras på starteren, er noooe overlaoo på kammene så antar det er derfor, triggeren er 36-1 med induktiv giver, står 110 grader btdc, og det er satt opp på haltech`n, instruksen fra triggeren vac sendte med stod det 90 grader, men ble bedre på 110, har ikke snøring på detta, :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...