Trond.S Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Hei Bilen din har blitt skikkelig fin. Ser du skriver at du tenker på å koste på et senkesett, tror det vil være toppingen helt øverst på kransekaka Artig at du fikk sansen for banekjøring også, da blir det nok flere turer i kolonne nedover etterhvert. Men tenkt på at jeg ikke har så jævla lang utveksling på Patrolen da Hilsen Trond
Susii Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 fant et bilde av touringen min også fra valle hovin: pen bil:) vet du hva lakkoden heter??
helgeb Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 lakk koden er orientblå metallik, er ikke sikker men tror det er 317. ja trond, må få den ned og litt stivere, var uhyggelig sånn den er nå rundt svingene, blir nok ikke det siste treffet dette med banekjøring
helgeb Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 da fikk jeg montert evo flap på bakvingen i dag. synes det blir en helt annen bil med denne, ser rett og slett stusselig ut med bare original vingen. måtte også ta et bilde uten spoiler bakfra, ser nesten ut som en gammal corolla dette her.
ZhilleN Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Det ble dritbra med den flapen! Eneste som er å sette fingern på, er at den ikke er av carbon.. har ikke ord for hva denne bilen er! Ekstremt pen M3!
helgeb Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 vasket bilen ute i sted og synes faktisk denne i matt svart er penere enn carbon, står nøyaktig i stil til resten på bilen som er shadowline
Tommy Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Fikk sett bilen "live" på Rudskogen, å jeg må si det er et smykke av en bil du har.
Larsegutt Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Fekk sett litt på bilen din ja! Lekker! Men skal du ha noen klosser som biter så gå for Ferodo 2500... Noe jeg har prøvd nok er EBC, og konklusjonen er BOSS.
helgeb Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 Fikk sett bilen "live" på Rudskogen, å jeg må si det er et smykke av en bil du har. såpass!! du er jo kongen av perfeksjonisme da, i mine øyne ihvertfall.. hvorfor pratet jeg ikke med deg,siden jeg er av samme slag he he. synes faktisk ikke bilen min er noe attraktiv utvendig i det hele tatt for å si det sånn, det blir hel-lakkering nå etterhvert. skulle sett den under tommy!!- får ta med en 2-søyler på neste treff så folk får se skjønnheten fra den rette vinkel.....
helgeb Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 Fekk sett litt på bilen din ja! Lekker!Men skal du ha noen klosser som biter så gå for Ferodo 2500... Noe jeg har prøvd nok er EBC, og konklusjonen er BOSS. har allerede bestilt ebc bluestuff klosser foran så får prøve disse først.ser di har tilbud på ferrodo gs3000 på koed .no. men er litt skeptisk til disse siden bilen blir brukt nesten daglig. men for å si det sånn, ble bitt av banekjøring nå så bilen blir mulig rigget til det etterhvert, er ikke original lakk på den heller. så skal jeg ha en m3 skaffer jeg en original urørt fra tyskland etterhvert, det blir en garasjebil for å si det sånnn,,,
Trond.S Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Blir bare bedre og bedre detta Har du bestemt det for åssen fjører du skal ha på den enda da? Edit: Bruker du forresten de camberkorreksjons topplagra du kjøpte bytta med Rune? Hilsen Trond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå