Trond.S Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Jeg har handla Eibach 40/30 til han.. Så snill du er da. Kan jeg bare si fra til deg neste gang jeg trenger noe også? Men fra spøk til revolver (uff den linja er vel litt vel oppbrukt??)! Det tror jeg blir saker
///Naitsirk Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Hehe Bare å skrike ut det! ;)Det tror jaggu jeg og..
helgeb Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 senk ja he he. blir montering på natterstid på bilia da etterfulgt av en 4-hjulskontroll i helga......skål folkensss
Rune B. Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Bilen din er blitt ille fin Helge! Tipper den blir enda bedre etterhvert Får ta en inspeksjon i helga!
helgeb Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 he he takker, bare å komme bortom en tur det vettu rune
///Naitsirk Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Hva trur du om E39 Csl koffertlokk a Helge?? hehe
Larsegutt Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Fekk sett litt på bilen din ja! Lekker!Men skal du ha noen klosser som biter så gå for Ferodo 2500... Noe jeg har prøvd nok er EBC, og konklusjonen er BOSS. har allerede bestilt ebc bluestuff klosser foran så får prøve disse først.ser di har tilbud på ferrodo gs3000 på koed .no. men er litt skeptisk til disse siden bilen blir brukt nesten daglig. men for å si det sånn, ble bitt av banekjøring nå så bilen blir mulig rigget til det etterhvert, er ikke original lakk på den heller. så skal jeg ha en m3 skaffer jeg en original urørt fra tyskland etterhvert, det blir en garasjebil for å si det sånnn,,, DS 3000 krever litt oppvarming av bremser før dem virker optimalt, dog dem tåler mer varme. DS 2500 fungerer litt kjappere ved kalde bremser. Det beste er selfølgelig og ha et sett til gatekjøring og f.eks DS3000 til bane. Ved aktiv kjøring en helg på bane så går det et sett med bremseklosser. Jeg har selv blitt bitt av banebastillen på våler i fjor, første runden min på rudskogen forrige helg Stoppet ved Gundersen Motorshop på vei hjem fra rudskogen og handlet 4-punkts seler, skulderputer og skikkelige kjøre hansker! Så nå stiller jeg enda sterkere til våler i september Så får jeg se hvor lenge det går før bøttestolen er på plass.....
Tommy Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Fikk sett bilen "live" på Rudskogen, å jeg må si det er et smykke av en bil du har. såpass!! du er jo kongen av perfeksjonisme da, i mine øyne ihvertfall.. hvorfor pratet jeg ikke med deg,siden jeg er av samme slag he he. synes faktisk ikke bilen min er noe attraktiv utvendig i det hele tatt for å si det sånn, det blir hel-lakkering nå etterhvert. skulle sett den under tommy!!- får ta med en 2-søyler på neste treff så folk får se skjønnheten fra den rette vinkel..... Tro meg, jeg var nede på alle fire, å kikket under
helgeb Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 da fikk jeg bremseklosser i posten i dag monterte di isted så da får vi håpe det blir en forbedring på bremse- effekten. di gamle klossene som jeg tror stammer fra mekonomen eller noe var sprekkete og jævlig- se bilde under
hagenisse Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Yellowstuff du har satt på? Mine yellowstuff så betraktelig verre ut enn de der når jeg tok de av... Ved aktiv kjøring en helg på bane så går det et sett med bremseklosser. Jeg ser svært liten slitasje på mine klosser etter ca 100 runder på rudskogen og 60 på mantorp. Vanlige gateklosser forsvinner fort derimot..
helgeb Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Skrevet Juni 13, 2009 Yellowstuff du har satt på? Mine yellowstuff så betraktelig verre ut enn de der når jeg tok de av... Ved aktiv kjøring en helg på bane så går det et sett med bremseklosser. Jeg ser svært liten slitasje på mine klosser etter ca 100 runder på rudskogen og 60 på mantorp. Vanlige gateklosser forsvinner fort derimot.. er yellowstuff ja
helgeb Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 da var eibach fjører montert, er 30/ 40mm senk. bilen ble ikke mye lavere enn før men erfaringsmessig siger disse en del i løpet av di 2 første mnd.
EirikL Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Du skal nok se at det siger på plass etterhvert. Eibach lager de suverent beste senkefjærene, spør du meg. Hadde Koni og Eibach på E36 cabben min og det var en sikker vinner
Glenno Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Hmm, skulle du ikke gå for H&R da? Håper du blir fornøyd med stivheten du ønsket da .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå