helgeb Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 nei min hadde ikke dette gamle utseendet, var en 83 ombygd til gti, med 90 fangere og diverse, var grom den med porsche- blå farge.
jonasdavidsen Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 Fekk sett litt på bilen din ja! Lekker!Men skal du ha noen klosser som biter så gå for Ferodo 2500... Noe jeg har prøvd nok er EBC, og konklusjonen er BOSS. disse klossene har jeg å, veldig bra men piper noe jævlig! hvorfor gjør de det? hva kan jeg gjøre for å motvirke det.. har kjørt 2000 km med de.. Smør kobberpasta på baksiden av klossene før montering, så slipper du piping/bremseskrik. har gjort det, piper fortsatt
helgeb Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 piper det kun ved kalde bremser? mine gir seg etter litt bruk når jeg får opp tempen i di, tror dette er normalt på disse og er jo egentlig bane-klosser
helgeb Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 da kom jeg over et sett sotede baklamper sånn brått, var og hentet di nå, ferdig montert: Likte bedre de originale, synes det er fint med sorte lykter, men da ville jeg prøvd å få tak i STARTEC lyktene som ikke produseres lenger. Disse "sorte klarglass" har et litt sånn billig kinapreg over seg. startech lamper er i boks tommy, poleres nå, skal legge ut bilder når di er montert senere i kveld jeg
Tommy Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 da kom jeg over et sett sotede baklamper sånn brått, var og hentet di nå, ferdig montert: Likte bedre de originale, synes det er fint med sorte lykter, men da ville jeg prøvd å få tak i STARTEC lyktene som ikke produseres lenger. Disse "sorte klarglass" har et litt sånn billig kinapreg over seg. startech lamper er i boks tommy, poleres nå, skal legge ut bilder når di er montert senere i kveld jeg Høres meget bra ut.
helgeb Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 da kommer bilder ferdig montert, kom over et sett i dag faktisk på finn.no til en meget hyggelig pris
Stian Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Meget flott helgeb. Utruleg strøken bil du har der.
ZhilleN Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Absolutt så riktig E30 M3 du har der! Ble bedre med de sorte baklyktene, ble litt mer gjennomført nå Drømmebil <3
thorbis Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 ble fint detta helge. du klarte jo og få med norges styggeste rådhus i bakgrunn der hehe. mvh Thorbjørn R
E30Frelst Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Lekkert : ) Ble bra med Startech, Helge! Vanvittig fin bil : ) Falck
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå