Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fekk sett litt på bilen din ja! Lekker!

Men skal du ha noen klosser som biter så gå for Ferodo 2500...

Noe jeg har prøvd nok er EBC, og konklusjonen er BOSS.

disse klossene har jeg å, veldig bra men piper noe jævlig! hvorfor gjør de det? hva kan jeg gjøre for å motvirke det.. har kjørt 2000 km med de..

Smør kobberpasta på baksiden av klossene før montering, så slipper du piping/bremseskrik.

har gjort det, piper fortsatt :roll:
Skrevet

piper det kun ved kalde bremser? mine gir seg etter litt bruk når jeg får opp tempen i di, tror dette er normalt på disse og er jo egentlig bane-klosser

Skrevet
da kom jeg over et sett sotede baklamper sånn brått, var og hentet di nå, ferdig montert:

Likte bedre de originale, synes det er fint med sorte lykter, men da ville jeg prøvd å få tak i STARTEC lyktene som ikke produseres lenger. Disse "sorte klarglass" har et litt sånn billig kinapreg over seg.

startech lamper er i boks tommy, poleres nå, skal legge ut bilder når di er montert senere i kveld jeg :D

Skrevet
da kom jeg over et sett sotede baklamper sånn brått, var og hentet di nå, ferdig montert:

Likte bedre de originale, synes det er fint med sorte lykter, men da ville jeg prøvd å få tak i STARTEC lyktene som ikke produseres lenger. Disse "sorte klarglass" har et litt sånn billig kinapreg over seg.

startech lamper er i boks tommy, poleres nå, skal legge ut bilder når di er montert senere i kveld jeg :D

Høres meget bra ut. 8)

Skrevet

Absolutt så riktig E30 M3 du har der! Ble bedre med de sorte baklyktene, ble litt mer gjennomført nå ;) Drømmebil <3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...