helgeb Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Skrevet Juni 25, 2009 felgene på bil vurderes solgt, se egen salgs tråd
helgeb Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Skrevet Juni 25, 2009 En 20-25mm lavere foran, så er høyda god også da ble vinkelsliperen tatt i bruk i dag= -1 runde foran bilder kommer av front også med sotede lamper
Glenno Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 Skal du innover inn til Remetek poleringsdagen Oslo bmwccn øst avd på lørdag Helge?
helgeb Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Skrevet Juni 25, 2009 Skal du innover inn til Remetek poleringsdagen Oslo bmwccn øst avd på lørdag Helge? får nok ikke tid, kommer en å skal hente golfen min, blir bmw som arbeidsbil på meg nå
raymond m Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 Meget finn bil og gjenomført arbeid må jeg bare si...
FTE Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 En 20-25mm lavere foran, så er høyda god også da ble vinkelsliperen tatt i bruk i dag= -1 runde foran bilder kommer av front også med sotede lamper Meget pen bil du har ja Men kjøp deg sorte Hella DE-lykter, mye penere enn spray (eller folie)
helgeb Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 da ble golfen byttet ut til fordel for en bmw.....-bombe slenger ut noen bilder. er litt å gjøre med den kosmetisk men den har det rette potensialet, får vel ikke gå så langt her som med m3"n. er 6 "er i den og den skal bli mye større.......
Glenno Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Jøss, ikke gærnt. Motor er det i denne da? Gamle til Azeton eller?
helgeb Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 er en m50b20, kjøpte den av en kar på gjøvik, hadde ikke hatt den i mer enn et par mnd. usedvanlig lite rust, men må lakkeres opp i front. ble overrasket etter å ha sett den under, powerflex i bakstillling, ebc bremser foran, og usedvanlig tykke stab. stag. målte 26/18mm. vet ikke hva som er originalt men.
Glenno Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Okej, ja da er det sikkert ikke gml til Azeton nei. Er det med Vanos er jeg kansje intressert i motoren. Ja blir det Sanden imorgen da eller skal vi lage en egen tråd og få med oss flere? (har egentlig nr til de fleste rundt her i Hokksund). Ellers så er jeg ute i campen på eikern ihelgene.
helgeb Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 Okej, ja da er det sikkert ikke gml til Azeton nei. Er det med Vanos er jeg kansje intressert i motoren. Ja blir det Sanden imorgen da eller skal vi lage en egen tråd og få med oss flere? (har egentlig nr til de fleste rundt her i Hokksund). Ellers så er jeg ute i campen på eikern ihelgene. passer faktisk dårlig i morgen men, er uten vanos den motoren
EirikL Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Slettes ikke ille. Tromsøregistrert i tillegg, da MÅ den jo være god (er egentlig Tromsøgutt) Hvilken motor blir det i denne da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå