tikkakjell Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Ser bra ut dette. Er det bare av med 2 skruer/muttere å trekke bakfangeren rett av? dette lure eg og på er de likt feste på vanleg e-30? utruleg fin bil foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 da kommer noen oppdateringer igjen, men er ikke blitt gjort så mye i den siste tiden, kjøpte helt ny luftfilterboks med innsugrør som får kaldluft direkte fra fronten i stedet for åpent kon-filter som satt på tidligere, blir vel kn-innsatsfilter i denne etterhvert. har også montert siste rest i motorrommet av diverse små-clips som manglet, så da er alt i skjønneste orden fikk også vasket locary skjermene inne i dusjen i dag så fort samboeren hadde forduftet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 legger ved noen bilder av gulv som er ferdig behandlet. fant også en liten lekkasje i sveisepunkt på bakpotten. denne blir levert inn hos bilextra i drammen i morgen siden det er livstids garanti på denne -så da er hele anlegget nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Ææ, forsatt nice Helge. Kan ikke være mye igjen nå? Fint du oppdaterer i med mye bilder i tråden. Denne bilen kan aldri bli tilsalgs uten syyykt mye cash. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 Ææ, forsatt nice Helge. Kan ikke være mye igjen nå? Fint du oppdaterer i med mye bilder i tråden. Denne bilen kan aldri bli tilsalgs uten syyykt mye cash. denne skal aldri selges! når den er ferdig blir det et nytt prosjekt. sikler på en eller annen alpina,modell, mulig e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 da fikk jeg gjort litt i garasjen igjen, travers bak er klakkert, og nye foringer montert. stab staget bak er montert i bil med nye foringer og lenkearmer. går fremover nå mot våren bilder kommer senere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 huff.. det jeg misunner deg mest er plassen for å kunne holde på med et slikt prosjekt.. må være utrolig kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Flott M3 og fint verksted ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 da kommer noen bilder fra i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 jeg å`n jack monterte bakstillinga i kveld. noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Meget bra dette her \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 reinere enn da den kom ut fra Bmw fabrikken jo:D heeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Nå er denne bilen snart ferdig, så bare si ifra om du vil ta min i innbytte! Ser meget bra ut! edit: skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Nå er denne bilen snart ferdig, så bare si ifra om du vil ta min i innbytte! Ser meget bra ut! edit: skriveleif blir desverre ikke for salg denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 har nå fått montert alt av plastdeksler under bil samt locary-skjermer. nye bakfjærer har jeg fått siden bilen var 4cm. lavere på den ene siden i fjor. driver med pussing/lakkering av bærebruer bak. får nye topplagre til demperne bak på mandag, kjøpte nytt bakre mellomakselkryss som skal skiftes av gkl i oslo. har da alle delene jeg trenger til siste montering av bil. eneste er dekk da . faen å detta koster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå