Gå til innhold

min e30m3-.ny update etter 3.5 år borte...

helgeb
 Share

Anbefalte innlegg

Artig lesning i artikkel på FF (øst avd) idag og endelig skulle du innrømme din perfiksjonisthet he he ;-). Terminliste for øst avd finner du her :-)

kjekt å bidra med en artikkel i bladet ja, har allerede vært inne å tittet på terminlista så det er i boks :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da fikk jeg montert hjul foran og jekk bak så jeg fikk flyttet bilen så den står midt i garasjen,

måtte få vasket den litt etter nedstøvningen som er blitt i vinter-tragisk syn :cry:

4nr6stumspdmm1l1h40v.jpg

2v6qnnsr51hb7nlmrlm1.jpg

mubg3mlse8w86kv7ovcn.jpg

em5ne87l2bwx00ja1l8q.jpg

jj81w9g0nyefobq9bios.jpg

di neste dagene blir det å gå over hele bilen med mequiers-clay,mequiers gold class lickuid wax- deretter legges carnuba voks på som siste lag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skulle hatt en polering... selv også men litt for kaldt i været stå ute ennå for dette. Kladder seg bare. Tipper denne tar noen premier på bmwccn utsillingen delen til sommer`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skulle hatt en polering... selv også men litt for kaldt i været stå ute ennå for dette. Kladder seg bare. Tipper denne tar noen premier på bmwccn utsillingen delen til sommer`n.

må vel en hel-lakkering til da tror jeg,er en del småtteri med den utvendig som irriterer meg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vel en hel-lakkering til da tror jeg,er en del småtteri med den utvendig som irriterer meg,

Gale gale mann. Nå må du bremse ned litt. Du kan fint vente noen år til med det, skulle det i hele tatt være aktuelt. Lagt ned ganske mye jobb og penger nå så nå bør du ta et pust i bakken og bare kose deg litt ;-):-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. man skulle hatt en sånn bil. helt nydelig!

ang. clay, har lest at det er noen som mener at denne sliter veldig på lakken? har du noen formening om det?

Clay sliter ikke på lakken, men den fjerner alt møkk og gamle voksrester fra lakkens porer. Jeg bruker dette minst 2 ganger i året på mine biler, men du må polere etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den er bare å anbefale, golfen jeg har så ny-lakkert ut etterpå.

brukte da gold-class etterpå med maskin. deretter la jeg på carnuba-voksen for å få den siste beskyttelsen.

skal bli spennende å se hvordan e39`n min blir etter denne prosessen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...