Glenno Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Som gutta her sier , få den på bakken og tatt et bilde. (litt skeptisk til fargen). Godt jobba Helga . Kansje jeg stikker tur oppom imorgen er du hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Her må vi få bilder, ja. For jeg synes dette så bra ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 bilen kommer på bakken så fort jeg får mellomakselen igjen fra service, da blir eksosen montert sammen med nylakkerede varmeskjold. mulig dette skjer i dag. bare si fra glenn, er hjemme stort sett hele lørdag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Du har ikke tilfeldig vis et ekstra senter lokk til disse?Skud i mørket men de er jo lov og drømme.. Begyner og bli bra den M3n din har desverre ikke senterlokk, mangler et selv til mine originale 15 tommere. men felgene på bilen er tro det eller ei ikke bbs, det er oz split! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Oz eller msw, har ett sett selv i 16" Tror disse er enda skjeldenere en BBS RS, ikke enkelt og finne deler i allefall.. Har ett BBS lokk ligende i boden, mulig dette passer 15" felgen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 da var mellomakselen sporløst forsvunnet i postens system også ikke er det mulig å skaffe ny før helgen heller siden dette ikke er på lager i sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Hyggelig beskjed å få på en mandag Ingen sjanser for at den dukker opp igjen heller, tror jeg. Regner med du får dekket tapet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 noen bilder fra montering av sideskjørtene som kom fra lakk i dag. tok en rå sjangs på at lakkoden var titansilver, og dette stemte vel 100%. så da var det kun den mellomakselen igjen da...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 da var mellomakselen sporløst forsvunnet i postens system også ikke er det mulig å skaffe ny før helgen heller siden dette ikke er på lager i sverige. Uff, trist lese Helge Ble skikkelig bra de kanalene Blir det touringen innover da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 den SKAL på veien den uansett, skal jeg love deg, har trolig fått lånt en aksel av en kar i oslo hvis det blir krise,ellers går det bestilling av sport evo aksel i morgen tidlig, så da får vi se hva som dukker opp før helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 He he det hørtes bestemt ut, tøft . Blir det kollone fra Åmot kansje da? Kan jo henge dere på fra Kjellstad med gjengen fra Vestfold og Telemark. Jeg må reise litt tidligere innover tenker jeg, for rigge siste på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 durer nedover vi vettu, treffer vel på en del likesinnede denne morgenen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 da var sport-evo mellomaksel bestilt på hasteordre fra tyskland, så da får vi se om den er her på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 siden jeg hadde lite å finne på i dag ble det vasking av verktøysettet i bilen, var jo kommet rust på diverse deler; ble også montert 10*19 rondell på bilen til samboeren så da ble hun fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Så bra ut Helge. Da ble Bente fornøyd tenker jeg . Hun skal vel kjøre innover og vise frem stoltheten sin også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå