Gå til innhold

min e30m3-.ny update etter 3.5 år borte...

helgeb
 Share

Anbefalte innlegg

tid for en liten update igjen, bilen står nå på jobben, fikk tatt eu kontroll i dag så da er den godkjent i 2 nye år :D

skifet oppheng til eksosen også.

har hatt litt tenningsfusk med sterk mistanke om fordelerlokk/rotor, skiftet dette i dag, var sinnsykt slitt disse kobberstiftene inne i fordelerlokket, så da håper jeg dette hjalp.

fikk også plutselig mellomakselen tilbake fra service, denne ble jo borte under sending, så da har jeg en i reserve med nytt kryss, hardy og ferdig balansert av gkn i oslo, kan vel muligens selges hvis rett pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da var nye skilt bestilt hos biltilsynet i dag, så da blir den klar for veien til helga :D

bakre delen til supersprint race- anlegget er også på vei fra fabrikk-helt nytt på garanti.-gleder meg til lyden!

monterte rondell 58 -18 tommere bak her sist helg, måtte jo spinne litt uten og slite ut go-dekka. disse felgene kledde bilen fryktelig godt må jeg si. bare å få tak i 2 stk. 8.5*18 til da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

da var yellow-stuff klosser bestillt, hadde elendige bremser etterhvert utpå banen, tror faktisk det sitter noen mekonomen klosser foran nå på bilen. bluestuff ble montert nye bak i vår.

så da håper jeg dette vil hjelpe noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...