helgeb Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 hadde jeg aldri trodd men, så mye fint det var å se på der i dag. da har jeg iallefall litt igjen for alt strevet i garasjen i vinter, men bilen er langt fra ferdig! tro meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 gratulerer med prisen ser utrolig strøken ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Gratulerer med prisen, om man dømmer ut fra bildene fortjener du den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 tid for en liten update igjen, bilen står nå på jobben, fikk tatt eu kontroll i dag så da er den godkjent i 2 nye år skifet oppheng til eksosen også. har hatt litt tenningsfusk med sterk mistanke om fordelerlokk/rotor, skiftet dette i dag, var sinnsykt slitt disse kobberstiftene inne i fordelerlokket, så da håper jeg dette hjalp. fikk også plutselig mellomakselen tilbake fra service, denne ble jo borte under sending, så da har jeg en i reserve med nytt kryss, hardy og ferdig balansert av gkn i oslo, kan vel muligens selges hvis rett pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 fant et bilde av touringen min også fra valle hovin: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 flere bilder fra helgen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 da var nye skilt bestilt hos biltilsynet i dag, så da blir den klar for veien til helga bakre delen til supersprint race- anlegget er også på vei fra fabrikk-helt nytt på garanti.-gleder meg til lyden! monterte rondell 58 -18 tommere bak her sist helg, måtte jo spinne litt uten og slite ut go-dekka. disse felgene kledde bilen fryktelig godt må jeg si. bare å få tak i 2 stk. 8.5*18 til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Utrolig bil du har Helge! Nydelig! Denne her er virkerlig kongen av tronen! Gratulerer med vellfortjent pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Nydelig bil! Trur eg såg den bruksbilen mellom skien og ulefoss (telemark) i dag? Kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Nydelig bil! Trur eg såg den bruksbilen mellom skien og ulefoss (telemark) i dag? Kan det stemme? har nok ikke vært på di traktene jeg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 da var skiltene endelig kommet blir montert i kveld., håper været endrer seg i løpet av helgen da så det kan bli noe kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 RÅ BIL! VIL HA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Flytta seg greit på skogen dette Helge. Din første bane kjøring så veldig imponert . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 ja dette var virkelig morro må jeg si, fikk skikkelig blod på tann, he he neste nå blir stivere fjører, enten hr eller eibach. ser virkelig frem til neste banetreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 da var yellow-stuff klosser bestillt, hadde elendige bremser etterhvert utpå banen, tror faktisk det sitter noen mekonomen klosser foran nå på bilen. bluestuff ble montert nye bak i vår. så da håper jeg dette vil hjelpe noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå