Espen M33 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Du skal nok se at det siger på plass etterhvert. Eibach lager de suverent beste senkefjærene, spør du meg. Hadde Koni og Eibach på E36 cabben min og det var en sikker vinner Eibach sine fjærer er stort sett noe mykere enn H&R sine. Om man kun skifter fjærer og ikke samtidig litt røffere dempere så er nok eibach et godt valg. Til banekjøring blir de dog litt i mykeste laget. Forøvrig: Det er eibach som lager fjærene til bmw`s originale Gruppe N kit. De er IKKE myke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 da kom jeg over et sett sotede baklamper sånn brått, var og hentet di nå, ferdig montert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Fekk sett litt på bilen din ja! Lekker!Men skal du ha noen klosser som biter så gå for Ferodo 2500... Noe jeg har prøvd nok er EBC, og konklusjonen er BOSS. disse klossene har jeg å, veldig bra men piper noe jævlig! hvorfor gjør de det? hva kan jeg gjøre for å motvirke det.. har kjørt 2000 km med de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Impulskjøp er RÅTT hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 da kom jeg over et sett sotede baklamper sånn brått, var og hentet di nå, ferdig montert: Likte bedre de originale, synes det er fint med sorte lykter, men da ville jeg prøvd å få tak i STARTEC lyktene som ikke produseres lenger. Disse "sorte klarglass" har et litt sånn billig kinapreg over seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 da kom jeg over et sett sotede baklamper sånn brått, var og hentet di nå, ferdig montert: Likte bedre de originale, synes det er fint med sorte lykter, men da ville jeg prøvd å få tak i den typen som ikke produseres lenger. Disse "sorte klarglass" har et litt sånn billig kinapreg over seg. Må si meg uenig jeg ass...likte de der mye bedre enn de orginale Syns heller ikke de virka "billige" i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Fekk sett litt på bilen din ja! Lekker!Men skal du ha noen klosser som biter så gå for Ferodo 2500... Noe jeg har prøvd nok er EBC, og konklusjonen er BOSS. disse klossene har jeg å, veldig bra men piper noe jævlig! hvorfor gjør de det? hva kan jeg gjøre for å motvirke det.. har kjørt 2000 km med de.. Smør kobberpasta på baksiden av klossene før montering, så slipper du piping/bremseskrik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 da kom jeg over et sett sotede baklamper sånn brått, var og hentet di nå, ferdig montert: Likte bedre de originale, synes det er fint med sorte lykter, men da ville jeg prøvd å få tak i STARTEC lyktene som ikke produseres lenger. Disse "sorte klarglass" har et litt sånn billig kinapreg over seg. Her er slike lykter til salgs http://cgi.ebay.de/BMW-E30-VFL-original ... 1|294%3A50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Fekk sett litt på bilen din ja! Lekker!Men skal du ha noen klosser som biter så gå for Ferodo 2500... Noe jeg har prøvd nok er EBC, og konklusjonen er BOSS. disse klossene har jeg å, veldig bra men piper noe jævlig! hvorfor gjør de det? hva kan jeg gjøre for å motvirke det.. har kjørt 2000 km med de.. Smør kobberpasta på baksiden av klossene før montering, så slipper du piping/bremseskrik. mine bluestuff bak piper selv med kobberpasta, men men dette er kun ved kalde klosser, etter litt bremsing gir pipingen seg, har ennå ikke hørt lyd fra di foran. skulle hatt startech lamper ja men disse er en helt annen pris, bare måtte prøve disse fra gs siden di ble solgt billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Eibach sine fjærer er stort sett noe mykere enn H&R sine. Er fjærerne fra Eibach progressive på noen måte? Jeg hadde følelsen av at de var passe myke, men kontante, til vanlig kjøring og ble stivere jo hardere det gikk i svingene. Har du fått kjørt bilen din, Helgeb, etter montering og evt hvordan oppførte den seg i forhold til originaloppsettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 har såvidt prøvd den. er vel litt stivere men ikke mye, har ikke testet ut noe hardkjøring ennå. skal ta en 4-hjuls måling etter jobb i dag, spissing har jo endret seg endel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Der var den senka ja. Husker jeg ble litt skuffa når jeg monterte Bilstein/H&R på gamle 528'n min, men den kom seg etterhvert. Tror detta blir saker jeg Når vi senka bilen til en kammerat av meg var det liksom ikke snakk om at det ble litt for lite senking (Tok sjansen på legg ut litt VAG her siden du trives så godt i Golfen din ) Går akkurat 2 fingre mellom innfestinga til bærebrua og bakken. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Der var den senka ja. Husker jeg ble litt skuffa når jeg monterte Bilstein/H&R på gamle 528'n min, men den kom seg etterhvert. Tror detta blir saker jeg Når vi senka bilen til en kammerat av meg var det liksom ikke snakk om at det ble litt for lite senking (Tok sjansen på legg ut litt VAG her siden du trives så godt i Golfen din ) Går akkurat 2 fingre mellom innfestinga til bærebrua og bakken. Hilsen Trond er ikke dum den bilen der gitt, , hadde en slik i 8 år jeg før jeg solgte den, var ikke sååå lav den men, m3 n setter seg nok etterhvert ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Hehe, tror den Golfen gjør 240 på speedometer og 160 in real life:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Helge: Visst ikke at du hadde en fortid som Einser sjåfør. Bilen til Marius(han som satt på med meg til BWM-treffet forresten) er en 83 GTI ombygd til gammelt utseende med kromfangre, GL-leppe og gammel bakplate. Hadde du gammelt utseende på din du også? Må si det er litt sjarm i gammel Golf også selv om jeg liker BMW best ErikL: Noe feilmargin der ja Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå