Muffins Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 fin bil og fin garasje =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Veldig vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Sykt fin bil og må si jeg misunner deg den garasjen gitt . Lykke til med oppussinga av bilen i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Kan det stemme at jeg så denne i Sarpsborg den helga Gatebil var? Vi sto på en parkeringsplass v/rema 1000 når du kjørte forbi vil jeg påstå, klarte nesten å nå deg igjen før du kjørte opp mot E6 og vi kjørte inn til byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Må bare kondolere med det eksosanlegget der. Jeg hadde samme sort, og det sprakk noe så inni helvette i absolutt alle skjøter etter kort stund. Tynt dritt som også bråker alt for mye til at det går an å kjøre med uten hørselvern. Men ellers en meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Kan det stemme at jeg så denne i Sarpsborg den helga Gatebil var?Vi sto på en parkeringsplass v/rema 1000 når du kjørte forbi vil jeg påstå, klarte nesten å nå deg igjen før du kjørte opp mot E6 og vi kjørte inn til byen. kan nok stemme det, var vel på vei hjem fra rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Må bare kondolere med det eksosanlegget der. Jeg hadde samme sort, og det sprakk noe så inni helvette i absolutt alle skjøter etter kort stund. Tynt dritt som også bråker alt for mye til at det går an å kjøre med uten hørselvern.Men ellers en meget pen bil midtre del er helt ny som ble byttet pga, sprekker, fikk en forbedret versjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Veldig flott bil da man! En skikkelig snadder E30 M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 da er nedplukking allerede begynt etter sterk mistanke om veldig slitt registerkjede-turte ikke kjøre mer så da demonterte jeg motoren ut av bilen. hele fronten på bilen er nå ribbet for fanger,forstilling og skjermer, motor er nedplukket i deler så da blir vel mesteparten av vinteren å befinne seg i garasjen, fant også litt rust som skal tas. bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Nydelig bil og garasje! misunner deg prosjektet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Det må jeg si, en rett og slett nydelig E30 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 hva ville dere andre gjort angående utv. farge? beholdt den som er ,er jo rimelig strøken eller lakkert opp igjen i original lachsilber (203), motorrom og bagasje er i originalfarge nå, er entusiast og vanvittig pirkete så liker å ha alt originalt egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Vil HA! VIL HA! Ja veldig pen farge fortsett å ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Fin bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 utrolig fine bil,med fin farge... så ud som du hadde en fin garsje og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå