helgeb Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 gromme dekaler. har ikke noen oz og ebc merker til overs vel helge? sku hatt det på min også.mvh bare stikk ned til wericon i geithus, han har di på pc`n sin så da er det bare å printe ut et sett,sort kanskje på din bil, betalte 200kr for begge sidene
helgeb Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 hello jeg lurte på hvor du fikk takk i chipen din til m3 og eventuelt hva det kostet.. kunne tenkt meg noe slik.. ellers så håper jeg for see bilen din i virkelighet en dag på noen treff... kjøpte det av fekzen på forumet her, kom på 2 dager i postkassa fra sverige.
thorbis Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 okay. får ta meg en tur ned en dag. blei bestilt litt deler til e21n i dag da. komplett alt nytt av innvendige deler til motorn og nye kanaler og bakplate under fangern og ny 535 radiator til e30n hehe. mvh
helgeb Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 okay. får ta meg en tur ned en dag.blei bestilt litt deler til e21n i dag da. komplett alt nytt av innvendige deler til motorn og nye kanaler og bakplate under fangern og ny 535 radiator til e30n hehe. mvh kommer opp en dag å ser på bilen jeg hvis du er i verkstedet
Trond.S Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Detta ble tøft! Gjør seg med litt dekaler. Siden M3 ikke har noe lister på sidene heller så er det greit å bryte opp litt. Du slurver ikke akkurat med vedlikeholdet av denne bilen Hilsen Trond
thorbis Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 bare og ta seg en tur det helge. er der som regel hver dag jeg. skal dit i kveldinga hvertfall.
///Naitsirk Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 Nå syns jeg virkelig du har tatt ett kjempesteg i feil rettning når det gjelder M3'n her ass Kunne du ikke bare kjøpt en corolla istede Hehehe Fikk du på den nye vingen i natt eller ?
helgeb Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 ha ha. skal se å få montert den i dag tenker jeg, regner ute jo så er ikke noe hast
Stian_B Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 Hvordan vingehar du kjøpt??? slik som jeg har el???
helgeb Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 er en dtm flip i carbon, stoooore typen blir limt fast i original vingen, skulle hatt evo vingen men koster jo skjorta denne.
Stian_B Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 Du vet du får hele vingen med dtm flippen i tyskland for 6100 i carbon.... www.e30shop.de Var orginal vingen tung?? hva ville du tippet på i vekt?? Tenkte å kjøpe hele vingen i carbon med dtmflappen og carbon koffert lokk til min, sparer over 20kg vistnok....
helgeb Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 kommer bilder av bilen i morgen hvis den er like hel.... hmmmm samboeren og en veninne klarte og overtale meg til å låne bilen nå gitt,,, hva gjør man ikke for damer med litt pils innabords
thorbis Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 har vel ikke begynt og bli tøffel vel helge? hehe
///Naitsirk Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 En lilla r32 skyline gt-s dro av veien her nå nettopp...Blei hentet med luftambulanse. Noen som har snøring på hvor denne kommer fra ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå