Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
gromme dekaler. har ikke noen oz og ebc merker til overs vel helge? sku hatt det på min også.

mvh

bare stikk ned til wericon i geithus, han har di på pc`n sin så da er det bare å printe ut et sett,sort kanskje på din bil, betalte 200kr for begge sidene

Skrevet
hello jeg lurte på hvor du fikk takk i chipen din til m3 og eventuelt hva det kostet.. kunne tenkt meg noe slik.. ellers så håper jeg for see bilen din i virkelighet en dag på noen treff...

kjøpte det av fekzen på forumet her, kom på 2 dager i postkassa fra sverige.

Skrevet

okay. får ta meg en tur ned en dag.

blei bestilt litt deler til e21n i dag da. komplett alt nytt av innvendige deler til motorn og nye kanaler og bakplate under fangern og ny 535 radiator til e30n hehe.

mvh

Skrevet
okay. får ta meg en tur ned en dag.

blei bestilt litt deler til e21n i dag da. komplett alt nytt av innvendige deler til motorn og nye kanaler og bakplate under fangern og ny 535 radiator til e30n hehe.

mvh

kommer opp en dag å ser på bilen jeg hvis du er i verkstedet

Skrevet

Detta ble tøft! Gjør seg med litt dekaler. Siden M3 ikke har noe lister på sidene heller så er det greit å bryte opp litt. Du slurver ikke akkurat med vedlikeholdet av denne bilen :)

Hilsen Trond

• 2 weeks later...
Skrevet

Nå syns jeg virkelig du har tatt ett kjempesteg i feil rettning når det gjelder M3'n her ass :shock: Kunne du ikke bare kjøpt en corolla istede :? Hehehe :lol::lol:

xmmhjy3cwldczfxf6vu1.jpg

Fikk du på den nye vingen i natt eller ? :D

Skrevet

Du vet du får hele vingen med dtm flippen i tyskland for 6100 i carbon....

www.e30shop.de

Var orginal vingen tung?? hva ville du tippet på i vekt??

Tenkte å kjøpe hele vingen i carbon med dtmflappen og carbon koffert lokk til min, sparer over 20kg vistnok....

Skrevet

kommer bilder av bilen i morgen hvis den er like hel....

hmmmm samboeren og en veninne klarte og overtale meg til å låne bilen nå gitt,,, hva gjør man ikke for damer med litt pils innabords 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...