Gå til innhold

min e30m3-.ny update etter 3.5 år borte...

helgeb
 Share

Anbefalte innlegg

Mangler bare Mpower på flapsen nå Helge ;-).

Vi får ta en sosial kveld snart vel. Skal dere være med på cruise turen gjennom østfold med bmwccn øst avd om noen uker?

er med på det ja, er det 8 august eller noe??

nå er forresten hotellrom bestilt hele helgen på vålertreffet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke du blir såret nå, men den flapsen var rett og slett stygg :? Hadde bilen din vært Jägermeister eller Warsteinerlakkert, hadde den vært på sin plass. Din bil er tilnærmet original, så det hadde vært nok med den vanlige flapsen. Men DTM flapsen har kanskje stor effekt på bane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke du blir såret nå, men den flapsen var rett og slett stygg :? Hadde bilen din vært Jägermeister eller Warsteinerlakkert, hadde den vært på sin plass. Din bil er tilnærmet original, så det hadde vært nok med den vanlige flapsen. Men DTM flapsen har kanskje stor effekt på bane?

bilen min er desverre blitt langt fra original,derfor. kommer sikkert senere en gang til å finne meg en originalbil i tyskland, og denne skal ikke røres annet enn utskifting av originale deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes flapsen ble lekker jeg Helge Akkurat den samme som jeg har ;9 Turen 8 august er jeg også med på. skal vi kjøre felles nedover?

blir vel også et m- merke på den til uka, ja kan kjøre sammen vi vettu, ser du har flyttet på deg til rett kant av østlandet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ta en sosial kveld snart vel. Skal dere være med på cruise turen gjennom østfold med bmwccn øst avd om noen uker?

Hvem hotell blir brukt sentralt for klubben denne helgen a?? men hvilke dato er det, var veldig usikker da det står 2 forskjellige datoer på bmwccn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg jammen meg fått et motorprosjekt i garasjen igjen, kjekt å ha noe å drive med i garasjen i detta helvetes regn været!!! :evil:

er foreløpig en m50b25....non vanos :D

blir et langtidsprosjekt med masse effekt :D

(skal seff. ikke i m3`n)

t5nmr5ehjvlpgb1o5yax.jpg

wfziyg601j554qk9d962.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem hotell blir brukt sentralt for klubben denne helgen a?? men hvilke dato er det, var veldig usikker da det står 2 forskjellige datoer på bmwccn.no

Turen er avlyst gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen er avlyst gitt ;)

høst turen til helga du mener??, visste ikke det gikk over 2 dager, har ikke tid til det hele helga uansett vi men,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kan jo dra igang et uformelt sosialt treff i drammens distriktet nå i nærmeste fremtid??? så ser vi om det er noen intresse for det, er en stund siden det har vært noe i drammen nå

den er jeg med på også, så lenge det ikke blir lørdag den 15 august, da er jeg i bryllup ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...