helgeb Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 ny bil i garasjen, byttet i touringen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Sweeeet Bilde av arbeidsbenken da Helge?? *kremt* hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 kommer...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Nå har vi nesten lik garasje helge. hehe Begge E30 M3 Begge E46 ( du har bare coupe og jeg sedan, men begge er vel m-sport) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Begge E30 M3 Begge E46 ( du har bare coupe og jeg sedan, men begge er vel m-sport) Bla bla bla... klyser er dere Hehe neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 vi kan jo dra igang et uformelt sosialt treff i drammens distriktet nå i nærmeste fremtid??? så ser vi om det er noen intresse for det, er en stund siden det har vært noe i drammen nå den er jeg også med på har faktisk tenkt på det en stund, men har ikke hatt tid til å sette igang noe. Sist det var i drammen så ble det ganske bra oppmøte syns jeg. Da hadde vi det på CC parkeringsplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Hvor mangen kvadrat er garasjen din på? Og hvor mangen biler har du plass til? Lekre biler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Hvor mangen kvadrat er garasjen din på?Og hvor mangen biler har du plass til? Lekre biler!! 49 kvadrat, 8.6*6.6 meter, er vel plass til 3 biler der om jeg stuker en på tvers innerst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 noen bilder fra gårdsplassen i kveld, "sniken" naitsirk måtte jo ha rent gulv å skru på så fikk låne garasjen litt til å skifte noen foringer på bilen sin he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 he he sant jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Joa.. men dritten blei fortsatt ikke bra :s Kanke skjønne hva det er for noe? Og den jævla dme'n irriterer livet av meg nå ass.. må opp å få koda om igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Ååå, gratulerer med nudelig e46. Flotte alle bilene der forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Joa.. men dritten blei fortsatt ikke bra :s Kanke skjønne hva det er for noe? Og den jævla dme'n irriterer livet av meg nå ass.. må opp å få koda om igjen snart. nærmer meg ikke jobben i ferien en gang til...., var innom en dag for å hente et oljefilter, da måtte jeg plutselig fikse en e61 med def. luftfjæring sånn på sparket har ikke du bra stereo a? hører ikke lyder fra forstillinga da vettu he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 vi kan jo dra igang et uformelt sosialt treff i drammens distriktet nå i nærmeste fremtid??? så ser vi om det er noen intresse for det, er en stund siden det har vært noe i drammen nå den er jeg også med på har faktisk tenkt på det en stund, men har ikke hatt tid til å sette igang noe. Sist det var i drammen så ble det ganske bra oppmøte syns jeg. Da hadde vi det på CC parkeringsplassen. Kommer hjem fra ferie 15 aug. søndag 16 hadde passet fint, på cc el noe... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå