helgeb Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 vi kan jo dra igang et uformelt sosialt treff i drammens distriktet nå i nærmeste fremtid??? så ser vi om det er noen intresse for det, er en stund siden det har vært noe i drammen nå den er jeg også med på har faktisk tenkt på det en stund, men har ikke hatt tid til å sette igang noe. Sist det var i drammen så ble det ganske bra oppmøte syns jeg. Da hadde vi det på CC parkeringsplassen. Kommer hjem fra ferie 15 aug. søndag 16 hadde passet fint, på cc el noe... hehe har startet en tråd nå http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1290037#1290037 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 sweet mann hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 da var det på tide med å få ny maling på gulvet i garasjen etter all dritten som kom etter oppussingen i vinter. måtte parkere bilene ute men folk skulle slite litt om di skulle stjele m3`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 da fikk jeg montert luftekanaler og evo3 leppe i carbon foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Blei bra detta...... Må få somlet meg til å kjøpe denna flappen jeg snart.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Nyyyydelig bil... Utrolig fet i titansilver!!! Varmer hjertet å se folk legger sjela i å pusse opp disse klenodiene... Send PM om du skal selge den.... (dog uten dekaler og dtm flapp ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Siden jeg var så stygg mot flapsen din, må jeg rose deg for leppa. Den er nydelig diskret It's all in the details! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Pen leppe Helge. Skulle forsatt ønske at du holdt denne helt orginal men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 *Ler* av kommentaren med "de skal slite med aa stjele m3n.. Genialt !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Flott E30 M3. Etter min smak litt overkill med dekaler og giga leppe men ser strøken ut Tror det hadde blitt veldig bra med sort senter på OZ-felgene dine. Fått en cleenere look som hadde tatt igjen fargen på carbon-detaljene og lyktene. Blir forresten kvalm av missunnlighet når jeg ser den svære og rene garasja di. Rett og slett en drøm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Det ble bra med carbondelene. Er du fornøyd med produktene/passform? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Det ble bra med carbondelene. Er du fornøyd med produktene/passform? dette passet 100% dette , skaffer du forresten dtm speil?, synes di fra gs har dårlig passform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Nei, ikke pr. dags dato. Prøver å få leverandør til å begynne å lage, men det er ikke så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Det ble bra med carbondelene. Er du fornøyd med produktene/passform? dette passet 100% dette , skaffer du forresten dtm speil?, synes di fra gs har dårlig passform De fra gs er også køddene og justere.... ikke veldig imponert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå