Stramvaier Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Bytte motor i en vanlig e30 Helge, ikke ødelegge en flott E30 m3 som er orginal Det er min plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 ja helt enig der , så det blir nok alltid s14 i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 da må isåfall ingeniør-huet ditt bli med på saken da, er ikke god på sånne ombygginger og tilpassninger jeg Pøh! hørt på makan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Få den røde i hus, hold den orginal, å bygg som faen på denne hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Få den røde i hus, hold den orginal, å bygg som faen på denne hihi har slått fra meg den andre, orker ikke mer prosjekter ass. skal ha "fri" i vinter, holder med 8 timer hver dag med bmw på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Pyse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Få den røde i hus, hold den orginal, å bygg som faen på denne hihi har slått fra meg den andre, orker ikke mer prosjekter ass. skal ha "fri" i vinter, holder med 8 timer hver dag med bmw på jobben Pluss litt skruing på s14 min hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Flotte bilder av nydelig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 da var bilen satt vekk i en trygg kjellergarasje en eller annen plass på østlandet,så blir vel dårlig med updates herfra på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 stemningsbilde rett før jeg satt den bort til vinterlagring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Tipper det blir en lang vinter med venting på tørre veier igjen? Når jeg ser det siste bildet av bilen din, lurer jeg på om jeg må trekke tilbake min tidligere litt negative ytring angående den flappen på bakvingen Ser ganske tøft ut akkurat der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Fantastisk fin bil du har Helge! Vi gleder oss til sommeren alle mann her ute på landsbygda! Ikke sant Helge, Thorbjørn, Trond, Kristian og Bente da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 vi mot elva i drammen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 vi mot elva i drammen og å selvsagt gutta boys fra øvre eiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå