helgeb Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 plass og plass, garasjen er på 49kvadrat, og er i trangeste laget når fruen alltid skal ha bilen sin inne, mens jeg må skrape is hver morgen på min stakkars golf, hadde jeg hatt plass hadde jeg satt opp en garasje til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Garasje med evt leilghet oppå er første prioritet spørs kjærringa går med på den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 da er monteringen av motoren kommet godt i gang her. har montert nye veiv/rådelagre og nye stempelringer, alt i register blir også skiftet ut/nye pakninger. bilder kommer. har også fått kjøpt nye bilstein dempere foran , det blir noe annet enn di råttne demperne som satt der sammen med powerflex rund baut på hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 SInnsykt artig og se hva du driver på med! En veldig flott bil du har her, ta godt vare på den (Kanskje feil og si, iogmed at du er entusiast). Med andre ord, du tar godt vare på den Pøs på med bilder! Vi elsker det ;D Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Har bare et spm til deg jeg, hva er rørdim på din eksos? Nydelig bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Blir bra. Ble overrasket når jeg så det rusthullet der. Er en vekker når man ser på bil, selv om den ser veldig strøken ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Har bare et spm til deg jeg, hva er rørdim på din eksos? Nydelig bil forresten rørdimm er vel 2*2 tommer hele veien på raceanlegget til supersprint, har også grenrøret med den store dimmen fra biler uten kat.-50mm tror jeg, ellers må vel original anlegget på til sommeren pga eu kontroll, men det blir fort pellt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 hvorfor skulle eksosanlegget ha noe med eu kontroll og gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 hvorfor skulle eksosanlegget ha noe med eu kontroll og gjøre? Helt sikkert noe med støy i DB og avgass hvis jeg minns rekti! Ellers en Utrolig pen e30m3. Ser ut som den bor hos en verdig eier utifra bildene her hvertfall! stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 hvorfor skulle eksosanlegget ha noe med eu kontroll og gjøre? lyden fra dette anlegget er mildt sagt brutal, til og med vanskelig å få kjørt på bane i norge med dette. så eu gidder jeg ikke prøve på engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Tøft! Hvor mye kommer denne overhalinga av motoren på sånn ca? Det TMS kittet tenkte jeg og på, men mista lusten da jeg såg man måtte borre. De lager jo 2.7l ut av S14 så mye skal være mulig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 har ikke regnet på prisen ennå, har innkjøp pris på deler fra bmw siden jeg jobber der, men er kostbart like vel til disse s- motorene. ca. 20 lapper tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Oisann... Er jo nødvendigvis ikke billigere selv om du får innkjøp pris. Regnet meg fram til rundt 10-12000 fra statene om jeg skulle renovere min. Men det er altid noe små plukk man skal ha utenom. Hvor langt bør man kjøre før man bytter registerkjede på de motorene? Er dette eventuelt noe som er vanskelig å få til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Herlig prosjekt Den store drømmen min er E30 M3 og en dag....Jeg må legge til at det gjorde seg med en M3 som ikke var rød eller mørk. Ufattelig clean kombinasjon mellom farge og felger. Gleder meg til fortsettelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Oisann... Er jo nødvendigvis ikke billigere selv om du får innkjøp pris.Regnet meg fram til rundt 10-12000 fra statene om jeg skulle renovere min. Men det er altid noe små plukk man skal ha utenom. Hvor langt bør man kjøre før man bytter registerkjede på de motorene? Er dette eventuelt noe som er vanskelig å få til? 10-12 tusen tviler jeg på du klarer med full overhaling, bare skifte av registerkjede med drev og skinner koster ca 10000kr i deler i norge! har hørt ca 180000km så anbefales det skift. kommer bilder i løpet av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå