Gå til innhold

min e30m3-.ny update etter 3.5 år borte...

helgeb
 Share

Anbefalte innlegg

Endelig ser den ut som en bil :)

Hvordan er det å ha bare 1 lykt? Såg litt på mine, men tror jeg kom fram til at jeg måtte kutte for å ta ut ene?

DTM speil er ikke noe problem å kjøre med, jeg ser fint i venstre speil og den hvite stripa og gress i høyre :P Men om man tar med seg de speila og få skjært ut vidvinkel speil hos en som selger speil, så er man mye godt kvitt problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å ha bare 1 lykt? Såg litt på mine, men tror jeg kom fram til at jeg måtte kutte for å ta ut ene?

DTM speil er ikke noe problem å kjøre med, jeg ser fint i venstre speil og den hvite stripa og gress i høyre :P Men om man tar med seg de speila og få skjært ut vidvinkel speil hos en som selger speil, så er man mye godt kvitt problemet.

1 lykt?? har da 4 komplette foran jeg nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å hjelpe...! :) Bilen din har blitt veldig fin, men jeg syntest den hadde fortjent andre felger. Det er jo i utgangspunktet fine felger, men jeg syntest ikke de passer så bra på bilen din av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 lykt?? har da 4 komplette foran jeg nå!!

Ikke tull da, det er bare 3 på bildene du la opp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er justerings kit til camber/spissing bestilt fra ppf..... greit å få litt mindre spissing bak tror jeg :) , ble vel 5-6 grader etter senkinga :shock: ,

demonterte innsug og gasspjeld, fant endelig oljelekkasjen jeg har irritert meg over... sitter en o-ring i trykkventilen i oljefilterhuset som jeg skifter.

spjeldhusa skal bli modifisert etterhvert fra 46mm til----:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...