SSM Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Endelig ser den ut som en bil Hvordan er det å ha bare 1 lykt? Såg litt på mine, men tror jeg kom fram til at jeg måtte kutte for å ta ut ene? DTM speil er ikke noe problem å kjøre med, jeg ser fint i venstre speil og den hvite stripa og gress i høyre Men om man tar med seg de speila og få skjært ut vidvinkel speil hos en som selger speil, så er man mye godt kvitt problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Blei utrolig mye tøffere med gule lykter og senk! Syns dtm-speila blir for små, men hver sin smak Enig angående de spila.. De er alt for små. Man ser jo ikke en dritt i dem.. så lenge det er originale fra bmw så måtte di monteres på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Endelig ser den ut som en bil Hvordan er det å ha bare 1 lykt? Såg litt på mine, men tror jeg kom fram til at jeg måtte kutte for å ta ut ene? DTM speil er ikke noe problem å kjøre med, jeg ser fint i venstre speil og den hvite stripa og gress i høyre Men om man tar med seg de speila og få skjært ut vidvinkel speil hos en som selger speil, så er man mye godt kvitt problemet. 1 lykt?? har da 4 komplette foran jeg nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 hvilke D2 er det du har satt på? fader enda flere med gule lamper hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Nå begynner det å hjelpe...! Bilen din har blitt veldig fin, men jeg syntest den hadde fortjent andre felger. Det er jo i utgangspunktet fine felger, men jeg syntest ikke de passer så bra på bilen din av en eller annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 får se åssen den kler bbs rx i 17 tomm til våren, ikke bestemt helt farge på di men, mulig veldig mørk grå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Endelig ser den ut som en bil Hvordan er det å ha bare 1 lykt? Såg litt på mine, men tror jeg kom fram til at jeg måtte kutte for å ta ut ene? DTM speil er ikke noe problem å kjøre med, jeg ser fint i venstre speil og den hvite stripa og gress i høyre Men om man tar med seg de speila og få skjært ut vidvinkel speil hos en som selger speil, så er man mye godt kvitt problemet. 1 lykt?? har da 4 komplette foran jeg nå!! Ikke tull da, det er bare 3 på bildene du la opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Men han har også nevnt at han har montert den siste lykten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Men han har også nevnt at han har montert den siste lykten. Men det var jo ikke det jeg spørte om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Hvis jeg skjønte herr Larsen rett, så tenker jeg han lurte på om man måtte "modifisere/ ødelegge" noe for å kun ta ut den ene lykten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Stemmer S50en min vil ha luft.... Men vil ikke ødlegge lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 er 2 lange skruer samt en fjør som må løsnes, så er det bare å tre inn et passende bassreflex rør du har liggende he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Meget pent stykke M3 dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 da er justerings kit til camber/spissing bestilt fra ppf..... greit å få litt mindre spissing bak tror jeg , ble vel 5-6 grader etter senkinga , demonterte innsug og gasspjeld, fant endelig oljelekkasjen jeg har irritert meg over... sitter en o-ring i trykkventilen i oljefilterhuset som jeg skifter. spjeldhusa skal bli modifisert etterhvert fra 46mm til---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Bestill til meg og a! Kommer opp i morgen og henter spjeldet ditt, så skal vi se om vi klarer å få lura inn litt mere luft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå