Sund.M3 Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 gratulerer med pokal, nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 et bilde fra hjemturen jeg bare måtte ta:-), Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Lekker bil og grom lyd! Burde fått med pokalen som vasket audien også hjem, synd hun kjørte audi bare. Gratulerer med pokalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 grise kul m3, får håpe at min e30 blir like pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Gromt Helge.. <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 da var haltech sprut innhandlet, carbon innsug er også på vei fra tyskland , så da blir det mulig seriøs trim til vinteren, motor blir da tatt ut og gått over med diverse nye oppgraderinger,, har jo tross alt tuslet 1000mil siden sist total overhaling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Det blir bra Helge:) får handle inn haltech sprut til m60 til høsten jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Helge, liker dine skumle planer når du blir ferdig her : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 Helge, liker dine skumle planer når du blir ferdig her : blir plutselig plass til flere garasjer he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 ja dette blir helt rått Helge. Tror jeg bare tar med meg vogna og flytter inn jeg ha ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 da var haltech sprut innhandlet, carbon innsug er også på vei fra tyskland , så da blir det mulig seriøs trim til vinteren, motor blir da tatt ut og gått over med diverse nye oppgraderinger,, har jo tross alt tuslet 1000mil siden sist total overhaling... Kjenner jeg deg rett, så blir det sprutet montert lenge før vinteren hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 div. små oppdateringer, oil catch tank og justerbar bensintrykk regulator montert, tettelister på skjermene fra sport-evo. 350cc dyser fra volvo 850 turbo innhandlet, samt bremsevæskebeholder fra 02, carbon innsuget kommer til uka fra tyskland, ellers går tiden med til bygging av ny større garasje noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 bilder fra garasjen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 gromt gromt gromt;);) snart møtes og kaffe vel Helge;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 ny-anskaffede deler : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå