thorbis Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 hehe nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Hehe, fort gjort Sånt man legger merke til når man er elektriker vel. Ingen andre som ser det når man går inn i garasjen vil jeg tro den er 5 cm feil, hadde den vært bare 2mm feil hadde jeg sett det da også og ødelagt nattesøvnen, tro meg he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 har ligget og grublet litt nå, så nå er tegninga på baren plantet inn i hodet mitt, handler inn materialer til uka.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Helge M- Bråthen jah.... nydelig nydelig i garasjen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 i morgen leveres blokka til borring, samt toppen som skal få nye ventilseter/styringer, får se om vi ikke må dra av littt av stemplene for å få ned comp. til et sted mellom 12 og 12.5:1 fikk også ny sport evo oljepumpe, samt nå orig. vannpumpe i dag topplokksbolter bestilt, så da er vel alle delene i box Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Få opp komp mener du vel;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Få opp komp mener du vel;) den skal NED ja,,tror 13:1 blir noe drøyt med 308/292 kammer, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Feeet garasje, ikke minst innholdet! Men lurer litt, hva betyr det diplomet ditt? mulig det bare er jeg som er litt treg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 serfikat for å skru M- biler på merkeverksted regner jeg med... ! denna karen her har så mange kurs at fy hehe.. verdifull mekaniker xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 tips: stemplene kan freses av maks 3mm, holder på med samme prosjekt selv;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 tips: stemplene kan freses av maks 3mm, holder på med samme prosjekt selv;) ok, vet ikke hvor mye f. eks 2mm utgjør?-skal levere alt i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Få opp komp mener du vel;) den skal NED ja,,tror 13:1 blir noe drøyt med 308/292 kammer, glemte at du hadde nye stempel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 leverte delene i sted, blokka og toppen blir avretta for å få det 100% strøkent, ba han dra av 2mm på stemplene, blir det bank på shell99 må`n vel gå for e85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Grabben satser høyt på både heim, garasje og motor om dagen ser jeg. "Det kan vi li" som de sier i danmark Jeg må prøve å komme meg nedover å beskue nye stedet deres i løpet av vinter'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 ja her satses det Trond , må se å ta deg en tur ja, sats på det før du selv overtar det nye huset ditt, skal love deg du ikke får tid til så mye bil da den første tiden, får dra med deg denna fjøsnissen på hollerud også, han har ennå ikke vært her he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå