helgeb Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 bunndelen ferdig montert: ny borret blokk, /plansipt, planslipt topp med nye større ventilseter,38/33mm ventiler, h-profil råder, ny 2.5 sport evo veiv,sport evo oljepumpe,sport evo svinghjul, cp stempler13:1 i comp, ned dreid 2mm, nye ventilfjærer, shim-under -løftere, schrick-292/308 kammer, carbon innsug, 48mm spjeldhus, haltech sprut, +++, det jeg kom på i farta,-SKÅL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Dette blir en rå s14! Gled deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Steike for en bil dette blir....og det var en flott garasje du hadde også gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 varmepumpa montert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Dette blir meget bra! Skal bli spennende å se hvordan den går til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Nydelig.. kjører fra orginal e30 m30 nå hehe.. gleder meg til å se hvordan denne kommer til å gå nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 det er orginalt da..... hva er orginalt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 dobbelt registerkjede.. hva snakker du om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 POKKER! Blir så misunnelig når jeg ser sånt!!! Hiver bare motoren min innom til deg en dag jeg er forbi, nå som du vet hvordan det skal gjøres og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COOLBEAR Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 trimma støvsuger jo helge x-D hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 kanskje tid for en liten update her..., motor i e30`n er nå mont. i bil, laget helt nytt ledningsnett til sprut, ny oljekjøler mont, samt heftig radiatorvifte, motor/girkassefester fra ireland e.sliter med riktig tenning så er ikke startet ennå. driver også med ombygging av karrrosseri på min e46 som blir en komplett m3 etterhvert, så den tar mesteparten av tiden, akkurat fått kjøpt en bruksbil til, så da har jeg 2 e39 noen bilder fra i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Ser ut som denne S14 motoren kommer til å bite hardt. Nydelige deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå