helgeb Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 bildet ble tatt etter en del montering, så hadde ute radiatoren når jeg monterte motoren, vet ikke om det går med den montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 da fikk jeg pakke fra koed med foringer til travers bak og stab. staget bak. goodridge bremseslanger og bluestuff klosser ligger klart så da blir det snart montering så fort jeg får lakkert traversen og bærearmene. nytt hjulnav foran måtte jeg også ha etter det gamle lageret ble "herpet" ved demontering fra spindelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Den y-saken/overgangen til 2 oljetrykksmålere, hvor får man kjøpt slikt? Trenger en sånn til min... den kommer fra biltema! Takker !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Har du bare 4 bremseslanger, jeg har 6 på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 alt blir rett å slett strøkent på denna helge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Har du bare 4 bremseslanger, jeg har 6 på min. 4 bak og 2 foran som allerede er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Blir ny bil regne dette nå Helge. Men blå ebc kan jeg ikke huske sett før (kun grønne,rød og gule) så hva er spesifikkasjonen på de, baneklosser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Blir ny bil regne dette nå Helge. Men blå ebc kan jeg ikke huske sett før (kun grønne,rød og gule) så hva er spesifikkasjonen på de, baneklosser? kjøpte di av en kar i drammen som hadde masse klosser liggende, han mente di trengte kortere oppvarmingstid enn yellowstuff og haddde ennå bedre friksjon, får se åssen di funker, må jo også skifte foran men har ennå ikke sett blå til denne bilen noe sted. mulig jeg går for ferrodo, disse er jo billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 utrolig lekker M3 du skal vel ikke selge bakpotta di? den kunne jeg trengt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 må nok beholde det originale eksos anlegget selv, skal jo på eu-kontroll nå vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 da har jeg fått gjort litt med bilen siden sist. motor er ferdig installert og kjørt en del med eksos montert, -ikke en ulyd eller lekkasje legger ved noen bilder da front er montert, har tectylert en del av bil under uten bilde. dro også en "tommy" på bakdelen av bilen, måtte jo rengjøre og ha på litt mequiers bak bakfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 fy f! den bilen din er strøken helge. snart klar for veien igjen nå får håpe jeg får sett den noen ganger i åmot til våren og sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 gratulerer Helge. fikk ikke svart på mms du sendte:P SKÅL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Ser bra ut dette. Er det bare av med 2 skruer/muttere å trekke bakfangeren rett av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå