Gå til innhold

min e30m3-.ny update etter 3.5 år borte...

helgeb
 Share

Anbefalte innlegg

da fikk jeg pakke fra koed med foringer til travers bak og stab. staget bak. goodridge bremseslanger og bluestuff klosser ligger klart så da blir det snart montering så fort jeg får lakkert traversen og bærearmene.

nytt hjulnav foran måtte jeg også ha etter det gamle lageret ble "herpet" ved demontering fra spindelen :(

2tyg515xklroqb8qsuw2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ny bil regne dette nå Helge.

Men blå ebc kan jeg ikke huske sett før (kun grønne,rød og gule) så hva er spesifikkasjonen på de, baneklosser?

kjøpte di av en kar i drammen som hadde masse klosser liggende, han mente di trengte kortere oppvarmingstid enn yellowstuff og haddde ennå bedre friksjon, får se åssen di funker, må jo også skifte foran men har ennå ikke sett blå til denne bilen noe sted. mulig jeg går for ferrodo, disse er jo billigere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått gjort litt med bilen siden sist. motor er ferdig installert og kjørt en del med eksos montert, -ikke en ulyd eller lekkasje :D

legger ved noen bilder da front er montert, har tectylert en del av bil under uten bilde. dro også en "tommy" på bakdelen av bilen, måtte jo rengjøre og ha på litt mequiers bak bakfangeren :D

w3o2v02x8xjzyzndvb32.jpg

jn5zgtt4jwnm3cfks3fx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...