CS Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 Tenkte lenge på og kjøpe e46 m3. Har vel slått det fra meg foreløpig, selvom det hadde vært kult. Sett på litt diverse 1 serier og 3 serie e92. Omtrent ingen som frister som ligger på finn. Enten har de feil utstyr eller feil motor :/ Selger i hvertfall min bil først. Så får jeg bare være uten bil til jeg finner en som passer. Er ganske kresen når det gjelder bil. Mulig man må fire litt på kravene etterhvert, vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Legger ut ett par bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Veldi pen bil og flotte bilder Har ikke vurdert sorte nyrer og M-speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Takk for det Er ikke så glad i sorte nyrer på BMW, men kan se bra ut på enkelte selfølgelig. Vurderte M-speil når jeg kjøpte bilen. Siden jeg har el-seter og speil med minne og ryggefunksjon på speilet, slik at speilet vippes ned når jeg setter den i revers, så måtte jeg hatt tilsvarende med m-speil. Orginale m-speil med minne og ryggefunksjon kostet 9000,- når jeg sjekket. Så kommer lakkering i tillegg. Synes det ble for dyrt for 2 speil. Skulle gjerne hatt det. Skal selge bilen nå, så da blir det opp til nestemann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Takk for det Er ikke så glad i sorte nyrer på BMW, men kan se bra ut på enkelte selfølgelig. Vurderte M-speil når jeg kjøpte bilen. Siden jeg har el-seter og speil med minne og ryggefunksjon på speilet, slik at speilet vippes ned når jeg setter den i revers, så måtte jeg hatt tilsvarende med m-speil. Orginale m-speil med minne og ryggefunksjon kostet 9000,- når jeg sjekket. Så kommer lakkering i tillegg. Synes det ble for dyrt for 2 speil. Skulle gjerne hatt det. Skal selge bilen nå, så da blir det opp til nestemann. Heldigvis har alle litt forskjellig smak, så da er det bra å kjøre sitt eget løp. 9 lapper for noen speil koster mer enn det smaker, og siden du nå skal selge er det bortkastede penger. Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Tenkte lenge på og kjøpe e46 m3. Har vel slått det fra meg foreløpig, selvom det hadde vært kult. Sett på litt diverse 1 serier og 3 serie e92. Omtrent ingen som frister som ligger på finn. Enten har de feil utstyr eller feil motor :/ Selger i hvertfall min bil først. Så får jeg bare være uten bil til jeg finner en som passer. Er ganske kresen når det gjelder bil. Mulig man må fire litt på kravene etterhvert, vi får se. Kunne jo overtatt stafettpinnen på min e46 M3 Vet jo hvordan jeg behandler bilene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Kunne jo overtatt stafettpinnen på min e46 M3 Vet jo hvordan jeg behandler bilene mine. Ja kunne jo gjordt det E46 er etter min mening den mest vellykkede bilmodellen til BMW, men etter mer eller mindre og ha rattet rundt i e46 siden 2001, 9 år Så føler jeg det er på tide med noe forandring i hverdagen. Blir nok en e92 på meg, skal se på en etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Kunne jo overtatt stafettpinnen på min e46 M3 Vet jo hvordan jeg behandler bilene mine. Ja kunne jo gjordt det E46 er etter min mening den mest vellykkede bilmodellen til BMW, men etter mer eller mindre og ha rattet rundt i e46 siden 2001, 9 år Så føler jeg det er på tide med noe forandring i hverdagen. Blir nok en e92 på meg, skal se på en etterpå Om du endrer mening så har du vel ennå nr'et mitt Bilen ligger på finn nå, men tviler på det blir salg i denne omgang. Rekner med det blir en vinter til å så prøve å lodde stemningen igjen til våren. Jeg ser jeg trenger noe større til hverdagsbil og tenker på E60 sedan. Å ha to coupèer er for drøyt har jeg funnet ut, men jeg stresser ikke med å selge fordi, M3'en er utrolig gøy å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Ja, har nr. ditt Så får se hva det blir til. Er vel ofte lettest og selge m-biler på våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Da har jeg lagt ut bilen tilsalgs. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24534347 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Så ganske like ut nå, bilen din og den Clubsporten jeg hadde. Bortsett fra at min var sølv da. CSL felgene kler E46 veldig godt i mine øyne Jeg også vurderte M3 lenge, men synes at det blir litt for kostbart. Per idag ^^ Muligens jeg kjøper meg en E92 325/330 neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Ja, CSL felgene er perfekte for e46. Synes selv de er de fineste felgene til e46. Har kjøpt ny bil endte opp med en lemans blå e92 320d. Kunne kjøpt en e46 M3 for prisen av den, men morro med en ganske ny bil også, selvom det er diesel har kjørt mye e46 siste 9 årene. Har lyst på e92 335i med den nye girkassa. Så ser ikke bort i fra at det blir det om 1-2år når de har falt litt i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Ja, CSL felgene er perfekte for e46. Synes selv de er de fineste felgene til e46. Har kjøpt ny bil endte opp med en lemans blå e92 320d. Kunne kjøpt en e46 M3 for prisen av den, men morro med en ganske ny bil også, selvom det er diesel har kjørt mye e46 siste 9 årene. Har lyst på e92 335i med den nye girkassa. Så ser ikke bort i fra at det blir det om 1-2år når de har falt litt i pris. Da er vi enige på felgene ihvertfall. Høres ikke feil ut den E92'n din.. finnes det bilder av den? evt en tråd. Forskjellen på M3 E46 og E92 diesel er jo stor, det koster jo mye mer å ha og bruke en M3 generelt. Jeg kunne tenkt meg den nye 335i jeg også, men - som du sier det er lenge til den kommer i en priskategori for oss dødlige. Jeg har lyst på E92 selv, men per idag så har jeg kjøpt meg en Audi A4 1.8T Quattro. Trenger firehjulstrekk om jeg skal bruke garasjen der jeg har flyttet, og det er såpass trangt om plass i gaten at det blir et must for oss med 2 biler. Det er jo en 2007 modell (B7) så det er jo ganske så nytt i forhold til E46'n som var 2002 modell. Likevel så hadde jeg langt mer utstyr på BMWen.. så jeg savner takluka, ekstraskinnpakke, den gode rekke6er lyden...! Bakhjulstrekk på sommern Roll-on solgardin i bakruta osv Måtte ha lagt ut nesten 400.000 for å fått den audien i samme utstyrsnivå som BMWn.. Så la det bak meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 Veldig fornøyd med e92´n, så og si alt utstyr. Har ikke fått tatt bilder av den enda, har kun ett par dårlige bilder. Kommer til og lage en tråd om den etterhvert. Må si jeg kommer til og savne clubsporten med rekke 6. Lyden og kjøre opplevelsen er fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 Da er bilen solgt og overlevert ny entusiastisk eier. Var litt vemodig og se bilen kjøre avsted Legger ved ett par bilder av gammel og ny bil. Begge bilene står med 18" på vinterdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå