Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Må flytte motoren min til et annet karossri pga rust, og må såklart koble fra kontaktene på datasprut ecu`en.

Blir spruten nullstilt da? eller er mappen fortsatt lagret i den npr jeg kobler det opp igjen?

Skrevet
Hei. Må flytte motoren min til et annet karossri pga rust, og må såklart koble fra kontaktene på datasprut ecu`en.

Blir spruten nullstilt da? eller er mappen fortsatt lagret i den npr jeg kobler det opp igjen?

Det er ingen problem. Hjernen kan stå lenge uten strøm, men det er alltid lurt å ha en backup fil!!!

Men har en kompis som kjører autronic, bilen sto uten strøm hele vinteren og da var mappet slettet..

Skrevet

du må lese deg opp litt ja.

alltid lurt å ha filene liggende. Fikk du ikke map og innstillinger fra protrim da?

Skrevet

Nei, det er ikke innstillingene..

Du må ha filen lagret på pc i tilfelle noe skjer, å det kan du trolig hente ut av sprutet når du er tilkoblet det..

Hvilket datasprut er dette?

Skrevet

du får helt sikkert eksportert selve mapene tenning og fuel.

men ikke sikkert du får eksportert resten av innstillingene. sånn er hvertfall mitt men jeg har jo fila på pc'en med alle innstillingen fra før :)

så om du bare får eksportert fuel/tenning ville jeg gått inn i alle menyene å hentet ut alt ved å skrive det ned i notepad el.

ting som cranking settings, trigger angle, warmup, afr tabeller osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...