Lex-Talionis Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Hei. Må flytte motoren min til et annet karossri pga rust, og må såklart koble fra kontaktene på datasprut ecu`en. Blir spruten nullstilt da? eller er mappen fortsatt lagret i den npr jeg kobler det opp igjen?
Frode_E30 Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Hei. Må flytte motoren min til et annet karossri pga rust, og må såklart koble fra kontaktene på datasprut ecu`en.Blir spruten nullstilt da? eller er mappen fortsatt lagret i den npr jeg kobler det opp igjen? Det er ingen problem. Hjernen kan stå lenge uten strøm, men det er alltid lurt å ha en backup fil!!! Men har en kompis som kjører autronic, bilen sto uten strøm hele vinteren og da var mappet slettet..
Lex-Talionis Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 okei.. men star ut og setter inn igjen dette på noen dager, da bør det ikek være noe problem ?? Takk for all god hjelp
Frode_E30 Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Skal ikke være noe problem nei. Men anbefaler deg på det sterkeste å kopiere backup fil! Det tar ca 1 minutt.
Lex-Talionis Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 okei.. problemet er at jeg ikek aner hvordan jeg gjør det.. sette meg ned i kveld og titte på bruksanvisning jeg da
ehrnst Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 du må lese deg opp litt ja. alltid lurt å ha filene liggende. Fikk du ikke map og innstillinger fra protrim da?
Lex-Talionis Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 eneste jeg fikk med derfra vae bruksanvisning til sprutet, software cd og bremsepapirer. er det innstillingene kanske? var sånn søylediagram
Ola. Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Nei, det er ikke innstillingene.. Du må ha filen lagret på pc i tilfelle noe skjer, å det kan du trolig hente ut av sprutet når du er tilkoblet det.. Hvilket datasprut er dette?
Lex-Talionis Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 okei, er så grønn at det er helt flaut Electromotive sprut er det. techgt heter det vel..
ehrnst Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 du får helt sikkert eksportert selve mapene tenning og fuel. men ikke sikkert du får eksportert resten av innstillingene. sånn er hvertfall mitt men jeg har jo fila på pc'en med alle innstillingen fra før så om du bare får eksportert fuel/tenning ville jeg gått inn i alle menyene å hentet ut alt ved å skrive det ned i notepad el. ting som cranking settings, trigger angle, warmup, afr tabeller osv
Ola. Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Oisann.. Da sliter du litt.. Electromotive har låst ecu imot utlesning, så det mappet MÅ du få fra den som har laget det.
Lex-Talionis Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 huff da den er kjedelig.. men mappen bør holde seg i ECU selv om jeg frakobler den? dritt å må mappe opp igjen hele dritten. protrim folka er det umulig å få tak i da :S
Ola. Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Det er kun gjetting fra min side, men jeg tror det holder seg der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå