M3 Yngve Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Selger 3 stk helt nye Rieger CSL fangere. De er av pvc plast og meget bra pass form. Kun lakka grønne- selges kr 3000,- pr stk. Tlf: 90141919- Yngve
M3 Yngve Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 Gjør dem sikkert, men M3 skjermene er vel noe annerledes tror jeg. Får jo alt til å passe
Oslo-power Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Hei mulig å få dem til å passe på en e34 med modifisering ?? Og hvor mye modifisering trenger det?
M3 Yngve Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 Hei mulig å få dem til å passe på en e34 med modifisering ??Og hvor mye modifisering trenger det? Det vet jeg ikke, men alt kan jo tilpasses. Er du litt flink er det jo bare å kappe, støpe og sparkle det. Og måle riktig hva og hvor du kapper. Har fått 323 motor fra en E21 til å passe og virke i en Suzuki Sj413 Jeep jeg. Så alt passer jo, med noe "mods"
Oslo-power Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 haha ja da burde iallefall detta funke Men hvorfor ikke jeep motoren i bmw`en ? hadde vært kulere
M3 Yngve Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 Ja 1.3 liter på 63hk i M3, hadde sikkert vært noe det.
Oslo-power Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 hehe.. Hadde funka feeeeet.. Du hadde iallefall hatt den største og mest jalla bilen i strøket
Superbeetle Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Lov å spørre om hvorfor du selger? Har du blitt kjepphøy siden den orginale holder ennå?
M3 Yngve Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 Lov å spørre om hvorfor du selger?Har du blitt kjepphøy siden den orginale holder ennå? Måtte komme fra en Bærgenser. Har seg sånn at jeg ikke hadde målt de csl fangerene før jeg fikk bilen. Den org er ca 5-10 cm høyere, så om jeg har på csl fangren å kommer ned i noe, så går den nye olje kjøleren anntagelig i stykker. Så etter at jeg monterrte den nede på venstre side, så er det bedere for meg å få tak i org kopi, til en grei penge. Har noe spons på gang med disse også. Noe mere du lurte på??
M3 Yngve Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Ingen som skal ha en ekstra fenger før vinteren setter inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå