Hansi22 Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 dette er en m50 og aldri motor bytte. den er jo ikke så sjapp på gassen da og det er det jeg vil forandre på litt om det går
Azeton Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 dette er en m50 og aldri motor bytte. den er jo ikke så sjapp på gassen da og det er det jeg vil forandre på litt om det går Det er du som må trykke gasspedalen fortere!
Hansi22 Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 hehe ja har nok prøvd det også. det går ikke fort nok for meg
fish Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Har dere mensen eller??? Hansi22 er relativt ny her, og dere kjefter og smeller i hytt og gevær. Faen, dere skremmer jo bort folk. Virker som at her inne er det ikke lov til å feile i det hele tatt. Man må vel snart lese brukermanualen for forumet 5 ganger, samt lese samtlige tråder for å få lov til å lage sin første tråd...
Hansi22 Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 takk fish som sagt det er ikke meningen å gjøre sånne feil som dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå