Hansi22 Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Hei jeg lurte på om noen viste om hvordan man kunne trimme denne motoren uten å drepe den for å få litt bedre drag på den og hvor mye det vil koste og det er utenom eksos anlegg og sports filter For alle snørrunger her inne så ble denne lagt ut feil og det var ikke av meg men en venn av meg, men han fikk lagt det ut på riktig side men denne kan ikke slettes av meg så den som har ansvaret for dette med sletting FÅ DENNE LINKEN BORT DENNE ER LAGT UT PÅ FEIL SIDE
SondreLM Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Litt feil seksjon? For å trimme, kan man alltids montere turbo/kompressor. Dette er vel den mest effektive måten, men også den dyreste. Hvis du vil holde deg til sugetrim, kan du montere kvassere kammer, eksos, luftfilter og kanskje datasprut for å utnytte alle hestekreftene til det fulle. Men det spørs jo helt på hvor mye penger du vil legge ned i motoren? Et annet alternativ, er å bytte motor, f. eks til M20B25, M50B25 eller en M5 motor
Sir Hofstad Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Går fortere med flere tråder... Billigste trimmingen som finns
SondreLM Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Jeg spør igjen. Hvor mye penger er du villig til å bruke?
Hansi22 Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 det det vil koste for å få litt mere kick i motoren
Oslo-power Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Vet dette er egentlig Litt feil seksjon, men får sjappere svar her inne m5 motor er for dyry og setter jeg inn m50b25 i min må jeg vel gjøre mye annet for å få den godkjent tenker jeg. så trimming er vel den enkleste løsningen. er det noen dom har peil på hvem i oslo som trimmer eller har peil! Ja og hvis alle skulle legge ønskes kjøpt / spørsmåld osv på denne seksjonen så hadde det bare værdt rot overalt..
iNthe Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Vet dette er egentlig Litt feil seksjon, men får sjappere svar her inne slik kan vi ikke ha det her
Lex-Talionis Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 absolutt ikke.. moderator: flytt denne tråden a?
S.Arnesen Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 menne... kjappere svar her enn på teknisk? skulle vel tro at det ikke spilte noen rolle men...
Oslo-power Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 menne... kjappere svar her enn på teknisk? skulle vel tro at det ikke spilte noen rolle men... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå